dinsdag 13 september 2011

You complete me ~CFY 24

Toch nog een LO kunnen maken voor de sketchuitdaging bij CFY. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, dat kwam beter uit met mijn foto.Op de foto zie je Ben &ik samen;we waren met de kids een middagje in "De Kale Duinen".Het was heerlijk zonnig weer en gewoon een heerlijke &gezellige middag.
 Dit was de sketch:




En dit is mijn LO geworden:




Nog een paar close-ups:














Ingrediënten voor deze LO: dessinpapier van Maja design, cardstock,taartkleedje(uit een rak van Hilde Janbroers),swirl van Zva creative (prijsje van Ingrid Danvers),gehaakt kleedje uit Japan meegenomen, grote witte bloem (volgens mij Magnolia),kleine roosjes en parelhartje gekocht bij Kikidoe , zo ook het metalen labeltje, chipboardletters van de Kruidvat(bestempeld en geïnkt met Vintage Photo van Tim H), minialpha's, randponsen van Martha Stewart ("doily lace" en "hugs and kisses")vlinderponsen ook van Martha S.en nog een stukje kant.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Groetjes,Brenda

28 opmerkingen:

Klaske zei

Ontzettend gaaf Brenda, wat een leuke spontane foto... prachtig papier ook! Super hoe je de sketch hebt uitgewerkt!

Sandra zei

Ik vind hem heel gaaf! :)

marenmat zei

Prachtige LO Brenda!

Jann-Will zei

Erg leuk Brenda, en wat een leuke foto!!
Je detail foto's zijn ook prachtig (daarben ik echt dol op)!

Weer bedankt voor het meedoen,
groetjes Wilma

Lean zei

Heel mooi romantisch lootje heb je gemaakt van you2,mooi papier en gave embellies..
groetjes,Lean

Nadine zei

Weer een pracht resultaat... mooie details!

Jetty zei

die is wel heel erg mooi

M@rjan zei

Geweldige foto! En je LO is prachtig, die gehaakte doily is trouwens ook leuk, zeg! Ik zie heel veel moois!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Wat een leuk foto! Lieve LO, maar ook vooral mooi!
Groetjes Cornelie

Brenda zei

Wauw zeg wat een mooie LO!!! En een super leuke foto zeg! Ik vind hem TOP :-)
Lieve groetjes Brenda

Monique/bloem zei

Wat een leuke layout zeg, dat gehaakte kleedje is gaaf erbij! Leuk dat je weer meedoet!

José zei

Wat een pracht LO! Ik vind de foto zo vrolijk en gelukkig! Enorm mooie details zeg. Heel, heel, mooi!
Groetjes, Jose

Boukje zei

Mooie layout geworden, mooi die foto in zwart wit, maakt het mooi romantisch met deze kleuren!
Groetjes Boukje.

Charlotte zei

Wat een prachtige layout Brenda!

Marian zei

Je LO is erg mooi geworden. Ik vind die swirl gaaf.

Oeneke zei

Prachtige LO Brenda, mooi foto, mooie kleur en veel te zien

Tinie zei

Wat heb je dit prachtig gedaan!! Heel mooi papier en mooie details!!
groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schitterende LO! Dat heb je prachtig gemaakt! Super!
Groetjes Jolanda.

José zei

Joehoooe! Je staat in de top 3. Van harte!!!

Oeneke zei

Hi hi... Jij ook gefeliciteerd met de vijfde keer in de top drie bij CFY Brenda

Johanna zei

Wat een heerlijke, romantische lay-out en die gehaakte doily, helemaal leuk :)

Els zei

Wat is dit schitterend mooi Brenda en zo lief.
Heel mooi die close-ups voor die prachtige details. Ga ik ook eens proberen om een gehaalte doily te maken. Groetjes Els

ScrappyDoo zei

Mooie LO!!

Anneke. zei

Prachtig LO, Brenda. Vind de kleuren ook heel mooi bij de foto passen en leuke deatils heb je gebruikt.
Groetjes Anneke.

hilde janbroers zei

Hij is heel gaaf!!!!

Brenda Roggeveen zei

Heel mooi! Wat een super foto van jullie! En de gehaakte bloem staat prachtig bij het PP en de andere embellishments. Terecht in de top 3 geëindigd!

Joanna zei

Mooi en romantisch! Dat gehaakte kleedje met bloemen vind ik ook erg mooi!

Gerdine zei

Mooie kleuren! En echt romantisch! Liep een beetje achter met de blogs, maar nu even snel een rondje doen!