zondag 2 oktober 2011

Chevy Love

Bij Scrapfever hadden ze weer een leuke uitdaging. In je LO moest je een aantal onderdelen verwerken aan de hand van het bekende "something old, something new, something borrowed, something blue". Het was voor mij mijn eerste "speed-scrap": Ik heb deze LO donderdagavond nog gemaakt,tussen mijn werk door( stand-by dienst afgelopen 5 dagen). Vrijdag had ik geen tijd meer en dat was de uiterste inzenddatum. Maar, zie hier: het is me toch nog maar mooi gelukt : )

Dit is mijn LO:



Something old: natúúrlijk de Chevrolet uit 1965!! maar ook het bingoblokje.
Something new: het papier en chipboard van October Afternoon
Something borrowed: de sketch
Something blue: het stickertje linksboven zit lichtblauw in en natuurlijk genoeg blauw in de foto.

Nog een paar van dichtbij:















Wat heb ik gebruikt?
kraftpapier, dessinpapier&chipboard&stickers van October Afternoon, zo ook tagje aan de foto,rode sterrenpapier van ??, bingosteentje van de rommelmarkt,metalen ringetjes, nietjes,zwarte letters, stempel, en wat inkt voor de randjes.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog! Fijne zonnige zondag nog verder!!

Groetjes, Brenda

14 opmerkingen:

Nadine zei

Mooie layout zo met dat rood en zwart!

Connie zei

oooh, die is wel weer supergaaf zeg!! Echt heel mooi!

Boukje zei

Mooi geworden, leuke details!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Prachtig zeg! Onder druk presteren gaat je goed af. En die auto!!! kwijl kwijl

Annelies zei

Wat een prachtige LO. En een prachtige auto!

Lean zei

Hij is echt super gaaf geworden Chevy ook.
groetjes,Lean

Joanna zei

Net op de valreep dus! Maar hij is prachtig geworden, daar zie ik de haast niet van af!

Anneke. zei

Wat weer een prachtige LO, Brenda. Hoe krijg je het ieder keer toch weer voor elkaar om van die leuke details te verwerken.
Groetjes Anneke.

Els zei

Super wat een prachtige layout is dit en met erg leuke details. Groetjes Els

M@rjan zei

Hij is gaaf!!! Zowel je prachtige Lo als die leuke auto!!

Groetjes, Marjan

Klaske zei

hij is echt super Brenda! Mooi in balans en leuk met die achtergrond net anders dan wit... Super, al die kleine details!

Jacquelien zei

Brends, deze layout is echt WAUW! Heerlijk stoer, prachtig gedaan!

Jetty zei

heel erg mooi Brenda

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO!