zondag 23 oktober 2011

Merry Christmas

Het is alweer eventjes geleden dat ik iets gepost heb. Heb het gewoon even ontzettend druk gehad ;) Heb ook een tijdje niet geblogt,maar hoop dat ik snel weer iets meer tijd hiervoor kan vrij maken. Geen onwil dus dat ik geen berichtjes heb achtergelaten bij jullie,maar gewoon geen tijd gehad.

Bij Scrapfever had Miek vrijdag & zaterdag een OC georganiseerd. Er zaten heel veel SFdames bij het Scrapfever Scrapweekend en voor de "achterblijvers" had ze een leuke kaartlift ,een LOsketch en zelfs nog 2 kleine workshopjes uitgezocht. Ik ben helaas nog niet verder gekomen dan het kaartje,maar goed, de dag is ook nog niet om : )


En nog eventjes van dichtbij:





Ingrediënten voor deze kaart:
cardstock (gebroken wit en bruin) , dessinpapier van de Action, witte gelpen voor de "stiksels" tussen de stroken papier, letterstickers van Prima Marketing, jutetouw, knoopjes, hartjespons voor het Christmaslabeltje ,sneeuwvlokpons van Martha Stewart, inkt en stempeltje.

Fijne zonnige zondag nog verder : )

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Cornelie zei

Erg leuk kaartje!!!
Groetjes cornelie

Boukje zei

Wat heb je het labeltje leuk gedaan met de hartjes aan de zijkant!
Groetjes Boukje.

Anette zei

Leuk met de vlaggetjes en dat labeltje is helemaal cute!!

Els zei

Erg leuk kaartje en wat ook een pracht papier.
Lieve groetjes Els

Jacquelien zei

Wauw wat een leuke kaart! Ik heb de blokken van de Action ook maar vind het nogal lastig omdat het toch wel drukke dessins zijn maar dit is een super voorbeeld!! Ik onthoud m :-)

Kitty zei

Hijis hartstikke leuk Brenda!

Nadine zei

Super leuk kaartje, en leuk dat je weer iets hebt gepost!

Jan Hennings zei

love your card..the banner looks so good!

Lisette zei

Echt heel erg mooi!
Ik herken het hoor, soms heb je het zo druk dat je gewoon niet aan hobbyen toekomt maar je hebt het nu weer ruimschoots goedgemaakt met zo'n mooie kaart.
Grtjs.

Gerdine zei

Bepaald geen traditionele kerstkleuren! Leuk!

M@rjan zei

Leuke kaart!! De vlaggetjes zijn er heel gaaf op. Niet bloggen maakt toch niet uit, joh. doe maar rustig aan en als je meer tijd hebt zien we je wel weer.

Groetjes, Marjan

Maaike zei

Super leuk kaartje! Ik vind je vlaggetjes en het labeltje zo leuk! Mooi gemaakt

Thamar, zei

hoi hoi

hij is leuk leuk leuk.
Ik vind het super hoe je alles beschrijf en ingrediënten voor de kaart leuk bedacht.

gr Thamar

Sandra1968 zei

Ik vind dit een geweldig leuke kaart!

Lean zei

Super mooi kaartje gaaf papier ook van de action..
groetjes,Lean