dinsdag 25 oktober 2011

Nóg een kerstkaartje

Bij CFY hadden ze weer een flinke uitdaging; eigenlijk met iets wat me in eerste instantie niks zei: chevrons,oftewel zig-zag patroon. Gisteravond had ik ineens een idee en ik heb er dit kerstkaartje mee gemaakt:


Ik heb de kerstboompjes gemaakt met allemaal smalle strookjes papier. Zo kreeg ik ook een zigzag-patroontje erin.

Van dichtbij:











Voor deze kaart heb ik gebruikt: wit cardstock, en verder alleen maar dunne strookjes papier uit mijn PIP-agenda!! Verder nog randpons en sneeuwvlokjespons van Martha Stewart, 4 knoopjes met rood/witte twine erdoor geknoopt, achtergrond gestempeld met roze/rode inkt en tot slot hier en daar nog wat 3D-tape voor iets meer diepte in de kaart.


Nog even de inspiratiefoto:


Dit was het voor nu! Fijne avond nog (ideaal scrapweer!)

Groetjes en bedankt voor het langskomen hier,

Brenda

21 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat een gaaf kaartje! Mooie kleurencombinatie ook!!

M@rjan zei

Ja,goed idee! Soms doen we ook te moeilijk! Mooie kaart, Brenda en erg leuk dat je weer meedoet!

Groetjes, Marjan

Berdien zei

Oooh wow wat gaaf bedacht die zigzag !!!! Heel, heel erg mooi !
Groetjes Berdien

Frences zei

Wat een ontzettend leuk kaartje zeg!! Dat pip springt er echt uit en het zig zag is ook erg mooi geworden.

Groetjes Frences

Jetty zei

Die is echt gaaf Brenda.

Monique/bloem zei

Wat is dit leuk bedacht en gemaakt zeg!! Super kaart, bedankt weer voor je deelname!

Brenda Roggeveen zei

Super schattig met de kerstboompjes... Wat een goed idee.

Brenda zei

Super leuk zeg, wat een gaaf idee!!
Lieve groetjes Brenda

Cornelie zei

Jo!! Of moet ik zeggen HoHoHo Wat een geweldig idee!! Ik zeg een top 3 plek, zo origineel en mooi!
Groetjes Cornelie

Agnes zei

Wat een ontzettend creatieve uitwerking !
Prachtig !
Groetjes, Agnes

Regina zei

Wat toppie, joppie geworden!!! Leuk als je in eens het idee krijgt. Bij mij is het op het moment ver te zoeken. Succes met je volgende creaties.
Hartelijke groeten,
Regina

Lean zei

gaaf kaartje en gave kleuren ook!
groetjes,Lean

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een origineel idee! Super bedacht!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Deze kaart is echt super leuk geworden!! Wat een top idee om m zo te maken! Succes met de challenge!
groetjes Tinie

Anneke. zei

Wauw, prachtige kerstkaart, Brenda. Heel leuk idee om het zo te maken.
Groetjes Anneke.

José zei

Gut Brenda, hoe kom je er op! Geweldig idee zeg om van 3 bomen een chevron te maken. Top! ERG gaaf trouwens die kerstbomen. Heel vrolijk. Ik ben er weg van.
Groetjes, José

Thamar, zei

hoi hoi

mooi mooi mooi kan niet anders zeggen.
heel vrolijk

gr Thamar

Els zei

Geweldig mooie creatie heb je bedacht en de kaart is dan ook bijzonder mooi. Super Brenda!!
Groetjes Els

Chantal zei

Wat een gave kaart!
Groetjes,
Chantal

Gerdine zei

Wat een gave kerstkaart! Lekker druk, maar helemaal oké!

Monique Liedtke zei

Wat een super schattig kaartje!!! die kleurtjes zijn zo leuk en die boompjes .... helemaal goed!!!