zaterdag 8 oktober 2011

This is ME at 39

Iedereen bedankt voor alle lieve reakties op mijn vorige berichtje, waarin ik vertelde dat ik in het Design Team van Scrapfever kwam. Op de SF site staan alle meiden van het DT met een mooie LO (waar ze zelf op staan) en daar mocht ik ook een lootje voor maken. Dit is m geworden: (klikken=groter)


En van dichtbij:








Een bloem gemaakt van kant en een brad:


Wat heb ik gebruikt?
Dessinpapier van Pink Paislee "Butterfly Garden" , papieren doily, heel veel bloemetjes, de gele rozen komen van zolder bij mijn moeder,metalen "fotohoekjes", kant, parel-lint, blingbrad, stukje jutetouw, randpons Doily Lace van Martha Stewart, inkt voor de randjes, Chipboard letters,cijferstickers en minialphastickertjes.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog : )

Fijn weekend en de groetjes,
Brenda

14 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat een geweldige layout!! Gaaf al die vlinders!!
Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog!!

Jolanda Cuper zei

Schitterende LO heel erg mooi!
Van harte Gefeliciteerd met het DT schap!
Ben benieuwd naar jou schitterende creaties!
Groetjes Jolanda.

Thamar, zei

nou je bent een aanwinst voor scrapfever.
Je LO is geweldig geworden.
Fijn weekend
thamar

Tinie zei

Prachtig!! Heel erg mooi gemaakt!!
groetjes Tinie

Connie zei

toch nog gelukt dus!! Hij is gaaaaaaf! Supermooi en de titel is ook nog goed gelukt!

Cornelie zei

Hele mooie LO weer! Deze foto is ook erg leuk!
groetjes Cornelie

Lean zei

Heel mooi je lootje te gekke foto van jezelf ook succes bij het DT.
groetjes,lean

Oeneke zei

Prachtige LO met een stralende Brenda. Helemaal geweldig

Chantal zei

Wat een prachtige lay-out zeg! Er zitten prachtige dingetjes op maar hij oogt toch heel rustig! Echt mooi!

Groetjes,
Chantal

Joanna zei

Het is een prachtige layout geworden! Mooie details. Staat mooi op de pagina van het designteam hoor!

M@rjan zei

Heel erg mooi, Brenda, een prachtige omlijsting voor je leuke foto! Niet te vol en heel veel te zien!

Groetjes, Marjan

Jetty zei

Heel erg mooi Brenda. En natuurlijk nog van harte met je DT schap.

Klaske zei

Supergaaf!!! Dat is met recht een top-inzending als DT-lid!!

Sandra1968 zei

Geweldig mooi!
En van harte gefeliciteerd met je DT-schap :-)
Groetjes, Sandra