vrijdag 28 oktober 2011

Trick or treat!

Heb eindelijk de LO gemaakt die ik al tijden in mijn hoofd had,maar geen tijd voor had om te maken. Ik heb het papier van Graphic 45:The Magic of Oz Collection, gebruikt. Dit had ik van Chantal van Scrapfever gekregen om als DTmember wat leuks mee te maken.



En een paar van dichtbij:















Als basis heb ik cardstock gebruikt,daar overheen een velletje papier van mezelf,net iets kleiner gesneden dan het cardstock. Vervolgens dan de foto gemat op cardstock én dessinpapier van Graphic 45.Ook de spookjes heb ik uit dit papier geknipt. Verder nog een randpons(doily lace) van Martha Stewart gebruikt en een bloemenpons.Verder nog een mooi lintje met blaadjesgebruikt,een sleutel,chipboard met tekst,bloemen, zwarte plakparels,stempel voor de journaling(imaginisce),zwarte inkt voor de randjes hier en daar, tekststickertjes van 7Gypsies en de datumsticker&letterstickertjes van October Afternoon.De letters van de titel heb ik op cardstock geplakt en daarna weer uitgeknipt;zo vallen ze niet weg tegen het achtergrondpapier.De spookjes heb ik trouwens opgeplakt met 3D-tape;zo komen ze een beetje "los" van het papier.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden : )

Verder ga ik nu dan echt eindelijk al mijn scrapspulletjes bij elkaar zoeken voor mijn scrapweekend in Lemele met nog 35 andere scrapverslaafde meiden : )

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe!! Ik ga me prima vermaken in ieder geval!

Groetjes en bedankt voor het langskomen op mijn blog,

Brenda

13 opmerkingen:

Wiebine zei

wat een leuke layout zeg ! en prachtige foto's heb je ervoor gebruikt,
groetjes en een heel plezierig weekend (jammer dat ik dit keer niet ga) volgende keer ben ik weer van de partij hoor,
groetjes,
Wiebine

Jetty zei

wat gaaf!

Brenda zei

Ik sluit me helemaal op Jetty, WAT SUPER GAAF!
Fijn weekend en lieve groetjes Brenda

Cornelie zei

Oh, wat een onwijs mooie LO!! Zo gaaf dat papier bij die foto's!
Wat leuk dat scrapweekend!!Gezellig lijkt me dat, heel veel plezier!!
Groetjes Cornelie

Margriet zei

Wat een leuke layout en wat een gaaf papier is dat! Ik wens je heel veel scrapplezier dit weekend. Wordt vast erg gezellig!

Groetjes,
Margriet

Sandra1968 zei

Heel erg mooi! En ook erg leuke details.
Veel plezier dit weekend :-)
Groetjes, Sandra

Els zei

Wat een prachtige layout Brenda en leuk al die spookjes erbij. papier vind ik ook heel mooi erbij.
Geniet van je weekeinde en groetjes Els

Johanna zei

Wat ik er van vind?! LEUK!!! :)

Groetjes, Johanna

M@rjan zei

Heel gaaf! Mooie kleuren samen, leuke foto en leuk detail dat je de foto in zwart wit laat terugkomen.

Fijn weekend! Marjan

Monique Liedtke zei

Wat een leuke layout!! Wat zijn die foto's leuk en wat passen ze goed bij het papier!!

Eefje zei

Mooie lo

loes de groot zei

helemaal super!!!

Chantal zei

Gave lay-out zo voor Halloween! Ziet er lekker spooky uit :)

Groetjes,
Chantal