maandag 3 oktober 2011

YES!!!

Ik ben uitgekozen om in het Design team van Scrapfever te komen!! Hoe gaaf is dat?? Ik voel me zeer vereerd! Het was n.a.v. de uitdaging van de maand september,waar ik deze LO voor had gemaakt. De winnaar van deze maand  zou dus een plekje krijgen in het Design Team  van Scrapfever.Nooit gedacht (wel gehoopt natuurlijk) dat ik gekozen zou worden, er waren zóveel mooie inzendingen. Ben dus helemaal blij : ) : )
Nou, mijn avond kan niet meer stuk!

Groetjes en fijne avond nog,

Een superblije Brenda : )

20 opmerkingen:

Cornelie zei

Hieperdepiep!! Wat onwijs leuk voor je!! Dik verdiend hoor!!
Groetjes Cornelie

marjon zei

Gefeliciteerd Brenda.
Kan niet wachten tot we DT werk van je zien!

Maudy zei

Hier ook nog maar een x ;-) Gefeliciteerd hoor!!!

Anette zei

gefeliciteerd Brenda!!! En wat een coole kar....prachtige lo!!

Brenda zei

Wauw wat super gaaf zeg! gefeliciteerd!
Lieve groetjes Brenda

Lenet zei

Gaaf!! Gefeliciteerd!!!

Anneke. zei

Gefeliciteerd, Brenda!! Je hebt het verdiend.
Groetjes Anneke.

Els zei

Gefeliciteerd Brenda en je hebt het zeker verdiend. Geweldig en geniet ervan. Groetjes Els

M@rjan zei

Verdiend hoor! Helemaal gaaf, meid! Geniet er maar lekker van.

Groetjes, Marjan

Oeneke zei

Gefeliciteerd en veel succes in het DT

Joyce zei

Van harte gefeliciteerd!

Jolanda zei

Brenda gefeliciteerd en van harte welkom in het DT! Chantal stuurt een pakketje jouw kant op dus ga maar vast onder de brievenbus liggen.
En leuke blogachtergrond heb je trouwens.

Margie zei

Wat geweldig gaaf hee. Congrats sis!!!! Enneh, k vind dat zinnetje van Jolanda errug grappig: " ga maar vast onder de brievenbus liggen...".Zie t zo voor me;)

Joanna zei

Gefeliciteeeeeerd!!! Het is dan ook een hele mooie layout, dus dat heb je verdiend. Veel succes en plezier met je nieuwe "job"

Kitty zei

Geweldig, van harte! Ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat fröbelen :)

Nathaly zei

Brenda, gefeliciteerd! En een terechte winnaar wat mij betreft. Het is ook een geweldige eer. Enne...hebben jullie echt zo'n auto? WAOW! Nathaly

Chantal zei

Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!

Groetjes,
Chantal

Wilma zei

Gefeliciteerd!!

Gerdine zei

Gefeliciteerd!!

Monique zei

Wohoo!! Gefeliciteerd Brenda!! en welverdiend hoor, je creaties zijn prachtig!!!!!!!