dinsdag 11 oktober 2011

You make me smile

Bij CFY hadden ze weer een leuke sketch. Daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt:




en van dichtbij:




Ingrediënten voor deze kaart: kraftpapier,dessinpapier van October Afternoon, roze/rood cardstock,2 labels, journalingkaartje van Webster's Pages,rub-on,stickerrandje en roze label rechtsboven van October afternoon,kant, ronde label van ?, minilabel,jutetouw,bloemetjes,randponsen van Martha Stewart en verder een beetje inkt voor de randjes.

Hier nog even de sketch :


Leuk dat je weer even kwam kijkenop mijn blog!

Groetjes en fijne dag verder,
Brenda

25 opmerkingen:

marenmat zei

Wow! Mooie kaart geworden zeg!!

Brenda zei

Wat een geweldig leuk kaartje!!!
Lieve groetjes Brenda

Cornelie zei

Wat heb je deze mooi gemaakt zeg!! Heerlijke kleurtjes ook!! Toppie!
Groetjes Cornelie

Lean zei

Mooi kaartje heb je gemaakt gaaf ook met de tags.
groetjes,Lean

M@rjan zei

Vind je kaart fantastisch! Heel origineel en zo lekker veel te kijken! Fijn dat je meedoet, Brenda!

Groetjes, Marjan

elske zei

heel mooi ,mooie kleurtjes
groetjes Elske

Boukje zei

Mooie kaart, mooie kleurtjes!
Groetjes Boukje.

Berdien zei

Wow, ik vind deze echt onwijs mooi!!! Hele mooie papiertjes. Alles klopt gewoon de labels, de kleuren, kortom geweldig !!
Groetjes Berdien

Jetty zei

wat prachtig Brenda.

Brenda Roggeveen zei

Mooie kaart! Leuke combinatie van verschillende papiertjes! Bedankt voor het meedoen bij CFY.

Marijke en Chantal zei

Tjee, wat een supermooi kaartje is dit!!Hele originele uitwerking van de sketch. Dit wordt vast een plekje in de top 3!
Groetjes, Marijke en Chantal

Monique/bloem zei

Super zeg! wat een hoop te zien op deze leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Oeneke zei

Hij is prachtig! Een hele mooie uitwerking van de sketch

Jann-Will zei

ik vind hem ook erg leuk!

Wilma

Tinie zei

Hij is erg leuk!! Mooi papier heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Thamar, zei

hoi hoi

hij is super de puper, erg mooi geworden.
en de kleuren spreken mij ook erg aan.
gr Thamar

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart met veel leuke accenten!
Groetjes, Sandra

Chantal zei

Wat een vrolijke kaart! Prachtig hoor!

Groetjes,
Chantal

Maaike zei

Mooi Brenda!! De kleuren spreken me ook erg aan, je hebt altijd van die mooie combinaties!

Jolanda Cuper zei

Het is een schitterende kaart! Je hebt terrecht de top 3 gehaald hoor!
Groetjes Jolanda.

Gerdine zei

Heel mooi! Deze papierlijn vind ik ook echt super, je kunt er zoveel kanten mee op! Leuk met die labels en dat 'stiksel' erover heen!

loes de groot zei

gaaf kaartje!!!

Kitty zei

Prachtig!

Nathaly zei

Ik zie je uitwerking nu pas goed. Wat een gave zeg! Heel mooi en creatief. Nathaly

Frences zei

Wauw, gaaaaaag zeg!!!

Groetjes Frences