zaterdag 5 november 2011

Happily ever after...

Eind vorige maand vierden mijn ouders hun 40-jarig huwelijk. Mijn moeder had gevraagd of ik een paar uitnodigingen wilde maken voor de familie. Natúúrlijk wilde ik dat wel : )Mijn moeder had een foto uitgekozen en samen hebben we er papier bij uitgezocht.


En van dichtbij:






En voor de enveloppes had ik een paar "postzegels" geponst:



Ingrediënten voor deze kaart:
cardstock, dessinpapier van? ,bloemetjes en roosjes, smal parellint, randpons van Martha Stewart, inkt voor de randjes en de tekststempel (Technique Tuesday).

Dit was het weer voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik wens iedereen een goed weekend!
Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Wiebine zei

Prachtig zeg, daar waren ze vast erg blij mee,
groetjes Wiebine

Boukje zei

Prachtig! Mooie foto en het papier erbij!
Groetjes Boukje.

Ellen zei

Wat een leuk idee zeg! Mooie foto!! Ze waren er vast blij mee!

Gerdine zei

Heel erg leuk gedaan! Die bloemen zijn ook supermooi!

Oeneke zei

Wauw wat mooi zeg!Leuk om zulke uitnodigingen te versturen. Daar krijgen ze vast veel reacties op

Lean zei

Mooi geworden en gefeliciteerd ook!
groetjes,Lean

Els zei

Schitterende uitnodiging en wat een prachtig bruidspaar ook. Groetjes Els

Cornelie zei

Wat gaaf die postzegelpons, erg leuk!
en wat een mooie persoonlijke uitnodiging is dat geworden!! Tof!
Groetjes Cornelie

Jolanda zei

Prachtige kaart en wat leuk die geponste postzegels. Je blog achtergrond is trouwens ook super zeg.

ScrappyDoo zei

Erg mooi.

Facts and Fairytales zei

Wat een schitterende LO Brenda!

Annemarie zei

Wauw Brenda wat mooi gemaakt. Super ook die leuke postzegels!

Jacquelien zei

Ohh Brenda, wat een prachtige uitnodigingen!! Erg speciaal!

Maaike zei

Echt super mooi gemaakt Brenda! Ik vind je bloemen ook zo mooi

M@rjan zei

Dat ziet er gewoon uit als een mini-LO'tje, echt erg gaaf!! Die pons is leuk!!

Groetjes, Marjan