vrijdag 11 november 2011

Herfst aan de Hellingstraat

Laatst hadden we op het Scrapfever forum een online crop. Er stond een sketch op voor een LO en een kaartje om te liften. Ik ben voor de LO gegaan en dit is m geworden:



En van dichtbij:













Wat heb ik gebruikt voor deze LO:
dessinpapier van My little shoebox (Green-Woodsy), stukje rood cardstock, Randpons & takjespons van Martha Stewart, inkt voor de randjes, witte gel-pen, stukje kant, stempel &rode inkt, knoopjes van Nikki Sivils, houten blaadjes,stukje jutetouw, rode&gele herfstblaadjes van de Xenos, minialpha's, letterstickers van de titel zijn van October Afternoon (Farm Fresh)

Bedankt voor het kijken & alvast een fijn weekend! Wij (de kids ) gaan vanavond nog Sint Maarten lopen met de lampion. Hoop dat het droog weer blijft!!

Groetjes,Brenda

13 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat heb je weer een mooie LO gemaakt! Super met die herfstkleurtjes allemaal, blaadjes, heel mooi!
Bij ons gaan we ook sintermaartere, eindelijk weer eens goed weer. Veel plezier!!
Groetjes Cornelie

Jopie zei

Erg mooi gedaan met hele warme herfstkleuren.
groetjes jopie

Boukje zei

Mooie herfstlo geworden, mooi met die herfstachtergrond!
Groetjes Boukje.

marenmat zei

Oeh wat een schattige LO!!! Echt heel gaaf met die kleuren en leuke foto's. Heel mooi!

Groetjes Marlies

Jolanda Cuper zei

Prachtige Lo en geweldige foto's!
Groetjes Jolanda.

Oeneke zei

Hij is prachtig, echte warme herfstkleuren. Dat doodle randje is ook zo leuk erbij en dat kantje en die ruitjes en...... en ..... en....

Joanna zei

Wat een prachtige herfstlayout! Mooi ook die kleine fotootjes met herfstdetails erbij.

M@rjan zei

Ik snap dat jij voor de layout gaat. Ik vind het een prachtige en warme LO! Heb de foto even vergroot. Mooi geschreven ook zeg, die leuke tekst!!! En een bos achter je huis... ik ben jaloers!

Groetjes, Marjan

Els zei

Bijzonder mooie en warme layout is dit Brenda en zo leuk die geblokte titel.
Groetjes Els

ScrappyDoo zei

Wat een prachtige LO is dat zeg!

Jolanda zei

Super geworden! En wat dapper om te schrijven op je layout. Dat zou bij mij niets worden, ik maak altijd wel een stomme schrijffout...

Lean zei

Gave herfst lo heb je gemaakt Brenda!
fijn weekend ,Lean

marjon zei

leuk zo met al die kleine fotootjes erbij!