dinsdag 22 november 2011

Merry Christmas /CFY #34

Bij CFY hadden ze weer een leuke sketch. Aangezien ik nog niet zoveel kerstkaartjes heb gemaakt, heb ik er met deze sketch weer eentje gemaakt. Deze sketch leent zich trouwens ook prima voor een LO, maar daar had ik helaas geen tijd voor ; ) Dit is m geworden: (klikken = groter)



Een paar close-ups:










Wat heb ik gebruikt?

wit en blauw cardstock,voor de kerstboom dessinpapier van?,kerstboomstans van Marianne Design, embossingfolder, hartjespons, sneeuwvlokpons (Martha Stewart)stukje kant, witte bloem, rode belletjes (Xenos),blauw-wit geruit lintje, blauwe inkt voor de randjes,rood/witte twine, een paar bling-steentjes.

Dit was het weer. Bedankt voor het kijken!

Groetjes,Brenda

18 opmerkingen:

Oeneke zei

Prachtig Brenda! Die cirkel van hartjes is ook een super idee en die belletjes!(KWIJL)jammer dat je hier geen smiley kunt plaatsen

Monique/bloem zei

Erg mooi deze kaart, leuk zoveel wit!! en die belletjes vind ik ook zo leuk!! Erg leuk dat je meedoet met CFY!

Scrapchickies zei

leuke kaart! Die belletjes vind ik erg lief! En dan dan bijpassende rood/witte touw, super! Bedankt dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Anneke. zei

Prachtige kaart, Brenda. Je hebt hele leuke details gebruikt.
Groetjes Anneke.

Cornelie zei

Leuke kaart! Die kleurtjes vind ik ook top! Belletjes horen gewoon bij de kerst!
Groetjes cornelie

Els zei

Super wat weer een leuke kaart en de embossing en daaroverheen de hartjes vind ik heel mooi.
Groetjes Els

Tinie zei

Erg leuk kerstkaart! Mooie kleurtjes zo bij elkaar! En leuke details zolas de hartjes!
groetjes Tinie

Boukje zei

Mooi fris kaartje!
Groetjes Boukje.

Op nr.5 ♥ zei

Hoi Brenda,
wat een leuk kaartje zeg, lekker vrolijk maar toch ook winters, heel leuk!!
En die rode belletjes bij de xenos? moet ik toch maar weer es heen binnenkort!
Groetjes Hilde

Thamar, zei

hoi hoi
ik sluit mij helemaal aan bij de dames boven mij.
gr Thamar

Miranda zei

Helemaal super, lief die hartjes erbij!!

scraplouise zei

Hoi Brenda,

Bedankt voor je reactie op mijn Blog, zag dat je in de Top 3 zat met dit schitterende Kaartje en wat leuk die rode belletjes. Ik heb me gelijk aangemeld als je Volger.

gr.LOuise

M@rjan zei

Vind dit echt een superkaartje, zo mooi met deze kleurtjes en de belletjes en het leuke lint! Tja, top 3 hè?? :)

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Geweldig erg mooi met die boom zo en die kleuren! Heel origineel!
Groetjes Jolanda.

Nathaly zei

Leuk dat je het boompje uit blauw dessinpapier hebt gestanst. Geeft er een heel ander dimentie aan. Leuk, Brenda. Nathaly

ScrappyDoo zei

Erg leuk gedaan. De kring van hartjes is een originele touch!

loes de groot zei

ziet er weer goed uit!

Lisette zei

Mooi!!!! Zo zoet romantisch!