maandag 28 november 2011

Merry Christmas

En alweer een kerstkaart gemaakt! Ik heb hiervoor de challenge bij CFY gebruikt. Daar hadden ze een zéér knallende kleurenchallenge (rood,roze,geel&groen!!) Door de inspiratiefoto(als je m op de kop houdt kún je er kerstballen in zien ; )) kwam ik op het idee om kerstballen op de kaart te maken:



Da's een hele uitdaging, dit kleurenpalet in deze tijd van het jaar ;) Affijn, hieronder dan mijn kaartje: (klikken=groter)




En van dichtbij:






Ingrediënten voor deze kaart:

wit en roze cardstock, dessinpapier van My Mind's Eye, embossingfolder met muzieknoten (Tim Holtz;Alterations),randpons van Martha Stewart, rode knoopjes, groen/witte twine, groene bling, groen kreuklint, inkt voor de randjes en het stempeltje, 3D-tape.

Dit was het weer. Ik wens iedereen een fijne dag (zon schijnt volop hier, héérlijk!) en bedankt voor het langskomen op mijn blog.

Groetjes,Brenda

24 opmerkingen:

M@rjan zei

Ik vind jouw uitwerking met de kerstballen prachtig! Mooi, zoals je de kleuren hebt vertaald op je kaart. En fijn dat je weer meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Anneke. zei

Prachtig, Brenda! Erg leuk zoals je het lint hebt gebruikt met de kerstballen.
Groetjes Anneke.

ScrappyDoo zei

Nou als je van deze kerstkaart niet vrolijk wordt! Is ie al bezet of kan ik mijn adres mailen??

Berdien zei

Wow, mooi Brenda !! Erg geslaagd kaartje ! Ik vind die geemboste muzieknoten heel mooi !
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.'
Groetjes Berdien

Joanna zei

Weer een superleuke kaart! Grappig dat je in de sketch op de kop kerstballen zag, was ik niet opgekomen haha

Cornelie zei

Wat heb je de sketch tof uitgewerkt zeg! Ik vind die kleurtjes Super! Heel erg mooi gedaan!
Groetjes cornelie

Miranda zei

Erg leuk zeg, super gedaan!!!

Op nr.5 ♥ zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje!!
Groetjes Hilde

Monique Liedtke zei

Wat een gave kerstkaart Bren! ik vind die kerstballen erg leuk en je randjes maken het helemaal af!

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi hoor.

Thamar, zei

hoi hoi

hij is helemaal toppie kan niet anders zeggen. Heerlijke kleuren

fijne avond

gr Thamar

Scraplijn zei

Een winnaaar hoor, echt supergaaf.

Facts and Fairytales zei

wat een schitterende kaart Brenda!! Ik zal nou ook maar eens achter de pc weggaan en achter de knutselmaterialen kruipen.

groetjes
Brigitta

Johanna zei

Leuk zo'n vrolijke kerstkaart!

Chantal zei

Knap hoor om met deze felle kleurtjes zo een gave kerstkaart te maken!

Groetjes,
Chantal

Monique/bloem zei

Wat eenleuke kaart is dit zeg, heerlijk deze kleurtjes! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

♥ Jann-Will ♥ zei

Leuk je kaart!

Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Annemarie zei

Brenda een super leuke kaart. Succes met de challenge.
Groeten Annemarie

Scrapchickies zei

Wat een heerlijke kerstkaart! Lekker vrolijk met die lichte kleuren! Leuk dat je weer meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Vibeke zei

So beautiful!! I love it:)

Gerdine zei

Het mocht dan een uitdaging voor je zijn qua kleuren, het resultaat mag er echt zijn! Leuk!

Tammietam zei

wat een leuk kaartje geworden!! xx Tamara

Judith zei

Hallo Brenda,
Al vaker ben ik bij jou op blogvisite geweest en ik zie dat je weer heel veel leuke kaartjes en LO's hebt gemaakt. Ik ben nu eens volger geworden, dan zie ik direct als je weer iets nieuws op je blog hebt staan.

Deze kaart vind ik heel leuk, vrolijk met die frisse kleuren! Succes met de challenge.
Groetjes, Judith

Els zei

Super wat een leuke kerstkaart en ik vind de kerstballen geweldig leuk.Groetjes Els