maandag 7 november 2011

Mini-album

Tijdens het mega-gezellige Scrap&Bep-weekend in Lemele eind vorige maand, heb ik niet alleen maar gebept, ook flink gescrapt ; ) We konden een minialbum maken en kregen er alles wat we ervoor nodig hadden. De basis was kraft en de boel is aangekleed met papier van My Mind's Eye;Six by Six, Blink of an eye (er waren 3 verschillende versies van dit papier) Mijn album is een beetje aan de dikke kant want hij sluit niet meer helemaal zoals het zou moeten. Hieronder dan de foto's van mijn album. Ik heb er een soort van jaaroverzicht van gemaakt (nou ja, t/m oktober dan hè)van ons gezin. Dus de verjaardagen van de kids, diplomazwemmen, avondvierdaagse,etc. Ik heb er wel 46 foto's in verwerkt!

De voorkant:





Je vouwt het dus naar links&rechts open:





























Wat heb ik gebruikt?

Het papier Six by Six van MME wat ik in het begin al noemde, kraft en een klein beetje cardstock. Verder een aantal randponsen van Martha Stewart, een pijltjespons en een ballonnetjespons, journalingstempels, inkt voor de randjes &de stempels (vintage photo van Tim H.) minialpha's &journalingstickers van October afternoon, voor de titel letterstickers van Collage Press, verder nog wat chipboard van October Afternoon (5 &Dime) met jutetouw erdoorheen geknoopt. Voor de randjes van de kaften heb ik matte verf gebruikt.

Dit was het voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog!!

Groetjes,

Brenda

20 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een gaaf boekje dat het zo naar twee kanten open kan! Echt een ontzettend gaaf model en zo leuk gepimpt ook!

Groetjes,
Chantal

Sandra zei

Ohw, wat is hij leuk geworden!!! :)
In mijn boekje zitten 63 foto's, je kunt er werkelijk alle kanten mee op!

Oeneke zei

Prachtig en wat heb je er veel foto's in gekregen.

Wiebine zei

Wat een mooi boekje is het geworden Brenda !
groetjes,
Wiebine

Lean zei

Gaaf album lekker veel foto´s ook!
groetjes,Lean

Boukje zei

Wat een mooi album is het geworden, steeds een verrassing wat er nu weer achter de flappen zit!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Wauw wat een geweldig prachtig boekje! En doordat de randjes terugkomen is het zo mooi een eenheid, super! (ik zeg het niet zo handig geloof ik, maar je snapt-um vast wel ;) )

Scraplijn zei

WAt een superleuk album zeg, een om te onthouden en errug mooi gemaakt ook!

Tamara zei

wat een super leuk album is het geworden zeg!! erg gaaf :D xx Tamara

Agnes zei

Hij is prachtig geworden !
Groetjes, Agnes

Eefje zei

Wat een super leuk boekje geworden

Groetjes
Eefje

Scrapchickies zei

Wat een super leuke mini is het geworden! Ik heb dat dus ook altijd... dat ik hem niet meer dicht krijg LOL! Groetjes Joyce

ScrappyDoo zei

Erg leuk album!! Zo verheug ik me nog meer op ons album track bij Pien over iets minder dan 2 weken.

M@rjan zei

Je kunt er altijd nog een lint omheen binden, maar wel herkenbaar dat je er veel in wil hebben! Het ziet er echt erg gaaf uit, Brenda!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een gaaf foto albumpje! Te gek hoor!
Groetjes Jolanda.

Brenda zei

Wat een gaaf album zeg!! En wat een werk, maar het is het zeker waard, prachtig! Lieve groetjes Brenda

Margie zei

Ontzettend mooi Bren! Wil je hier een weekendje komen, zodat je er voor mij ook 1 kan maken?

Anneke. zei

Ziet er prachtig uit, Brenda!
Groetjes Anneke.

Thamar, zei

hoi hoi

Even niet geblogd en moet je dan weer zien wat ik allemaal heb gemist.
Het is weer super wat je allemaal gemaakt hebt.

gr Thamar

Els zei

Wauw een prachtig album Brenda. Erg leuk met een stukje foto op een andere pagina.
Groetjes Els