zondag 13 november 2011

Smile a little smile for me

Een LO gemaakt met de Scrapfever Scrapkit van oktober. Het is met het geweldig mooie papier van Bo Bunny: Snowfall. (klikken =groter)



een paar close-upjes:
















Ingrediënten voor deze LO:

Dessinpapier dus van Bo Bunny (Snowfall Dot &Snowfall Blizzard), cardstock, voor de titel chipboard letters van Buzz&Bloom(pop art alphabet-dots) en minialpha's, Bo Bunny Snowfall Jewels, kleine flesjes(met een message in the bottle ;) ), ponsen van Martha Sewart en Fiskars, label (onder de foto)voor de journaling, inkt voor de randjes (Vintage Photo van Tim H.), witte gelpen, jutetouw aan het label en om 1 van de flesjes.

Zo, dit was het voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en een fijne zondag gewenst!

Groetjes,Brenda

12 opmerkingen:

Connie zei

heb je deze nou in één avond gemaakt? Ongelooflijk zeg. Wat een supermooi lo met hele mooie details. En het papier is ook al zo mooi!
Wat is Tristan daar nog een klein mannetje, heerlijk!

Klaske zei

supergaaf Brenda!!! het papier is erg mooi, leuke letters ook! En superleuke foto's!

Kitty zei

Wat een leuke layout! Die flesjes, helemaal geweldig!

Boukje zei

Mooie LO, mooi die serie foto's van Tristan!
Groetjes Boukje.

Cornelie zei

Je bent hier echt een kei in! Heel mooi!Zowel de foto's! als alle details die je verwerkt!
Groetjes Cornelie

ScrappyDoo zei

Deze LO vind ik geweldig!! Wat een details!! Maar door het slimme kleurgebruik lijkt hij simpel. BRILJANT. En wat een knap ventje!!

Brenda zei

Wat is dit een super leuke LO zeg, ik kijk m'n ogen uit wat een leuke details allemaal! Die flesjes zijn zoooo leuk!
Lieve groetjes Brenda

Jacquelien zei

In 1 woord: PRACHTIG!!

Maaike zei

Ik had hem al op het forum gezien, maar zie nu pas de flesjes met de tekstjes erin. Super mooi!! Leuk detail.

Jolanda Cuper zei

Dat papier is ook mijn favoriet! Maar jij hebt er al iets schitterends van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Els zei

Super wat een schitterende layout heb je weer gemaakt en het papier vind ik ook zo moooooi.
Groetjes Els

M@rjan zei

Prachtige Lo, de kleuren ook. Wat een mooie letters en leuk idee om de maand en naam in de flesjes te doen!

Groetjes, Marjan