maandag 14 november 2011

Winter Wonderland

Vandaag nóg een LO gemaakt met het mooie papier van Bo Bunny uit de scrapkit van Scrapfever: (klikken = groter)



En van dichtbij:













Boodschappenlijstje voor deze LO:
dessinpapier van Bo Bunny (Snowfall), cardstock, Bo Bunny Jewels, ponsen van Martha Stewart en EKSucces, "stiksel"-stempel, blauwe inkt van Nellie Snellen (aqua) chipboardcijfers van Buzz&Bloom, letterstickers van Prima Marketing,jutetouw voor de vlaggetjeslijn en inkt (vintage photo van Tim Holtz) voor de randjes.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Anita zei

Nou,ik heb alles even van dichtbij bekeken hoor.
Echt super en wat een gaaf papier van Bo Bunny!

Groetjes Anita

Klaske zei

supermooie LO Brenda!! Echt supergaaf papier! Kan het kloppen dat jullie huis in de laatste/ een na laatste Noorderland stond (artikeltje over Noordwolde en vlechtmuseum...) ?

Oeneke zei

Supermooi, wat is dit prachtig papier.
Mooie combi dat blauw en bruin

Brenda zei

Mooie Lo zeg! Wat wonen jullie mooi!
Lieve groetjes Brenda

Joanna zei

Een hele mooie layout! Dat papier is inderdaad ook erg mooi, zitten daar glitters op? Ik heb de lijn van vorig jaar, die is qua kleur hetzelfde.

Wendy zei

Wat een prachtige winterse layout
Mooie kleurencombinatie en het hele geheel klopt gewoon echt heel mooi.

Groetjes Wendy

Jolanda Cuper zei

Wow alweer dat mooie papier! Schitterend!
Groetjes Jolanda.

Els zei

prachtige layout is dit en de titel vind ik helemaal leuk zo op de vlaggetjes.
Groetjes Els

ScrappyDoo zei

Mooie LO! Vooral de vlaggetjes zijn geweldig!

Miranda zei

Via via kom ik op je blog! Mooie creaties maak je zeg!!! Ik kom zeker nog eens terug!

Doei doei Miranda

Chantal zei

Wat een prachtige lay-out! Wel ontzettend gaaf dat we vorige jaar een witte kerst hebben gehad zodat we nu al die mooie foto's kunnen scrappen he, hihi!

Groetjes,
Chantal

loes de groot zei

super!!! gaaf lootje en wat is het mooi papier ik kan er ook geen genoeg van krijgen : )))

Thamar, zei

hoi hoi

Hij is geweldig en zo netjes. Helemaal mijn ding.
Ik neem aan dat dat jullie huis is! echt een plaatje.

gr

Scrapchickies zei

Gave layout! Die kleuren vind ik helemaal geweldig! Mooi papier, prachtig die vlaggetjes! Groetjes Joyce

Lisette zei

Echt supermooie LO. Ik ben niet zo van de LO's maar deze maakt dat ik er bijna zin in krijg om er toch weer eens eentje te maken. Super!