vrijdag 23 december 2011

De laatste kerstkaartjes voor dit jaar ;)

Zo, de kerstkaarten zijn klaar. Vanochtend de laatste twee gemaakt. Voor een daarvan heb ik de sketch gebruikt van Card Patterns :



En dit is mijn kaartje geworden: (foto niet helemaal scherp, excuses)




En van dichtbij:










Wat heb ik gebruikt voor deze kaart?

Kraft als basis, verder nog rood cardstock en papier van Elines winterHuis, kerstlint ook van Elines Huis, houten ster uit een brocante winkel, rode belletjes (Xenos), hartjeskraaltje, roodwitte twine, jutetouw,grote houten knoop en Vintage Photo-inkt van Tim Holtz voor de randjes.


En mijn allerlaatste kerstkaart van dit jaar , gemaakt met kerstpapier van K&Company:



Verder nog crèmekleurig cardstock als basis, rood organzalint, rode plakpareltjes, inkt (ook Vintage Photo) voor de randjes en een randpons van Martha Stewart.


Hierbij wil ik iedereen fijne feestdagen wensen en een gezond,gelukkig en creatief 2012 !!!

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda

13 opmerkingen:

Miranda zei

Super leuke kaartjes!!!
Jij ook hele fijne dagen !!

Lisette zei

Oh, wat een mooie, sjieke en stijlvolle kaarten. Top!!!!
Fijne feestdagen!
x

Gerdine zei

Deze zijn ook weer mooi geworden! Blijft mooi papier hè van Eline? Jij ook hele fijne dagen!

marenmat zei

Wow, mooie kaarten zeg. Heel gaaf!

Fijne dagen!

Groetjes Marlies.

Els zei

Wat een super mooie kaartjes en dat craft is toch wel erg mooi.
Fijne kerstdagen Brenda en groetjes Els

M@rjan zei

Twee geweldige creaties, vooral van de bovenste ben ik weg. Hoewel met erg weinig voorkeur, hoor want O, wat mooi is ook die tweede! Wat gaaf, die mini balletjes aan de eerste, de houten ster en het lint waarop je geprint hebt!

Groetjes, Marjan

Lean zei

Mooie kaartje weer met mooie laagjes ook.
Fijne kerst dagen Brenda.
groetjes,Lean

Boukje zei

Mooie kaarten allebei! Kan nog net voor de Kerst!
Ook voor jullie Fijne Feestdagen en een gezegend 2012!
Groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Hele leuke kerstkaarten!
En ik wens jullie ook hele prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012.
Groetjes, Sandra

Kitty zei

Mooie kerstkaartjes Brenda!

Annemarie zei

Prachtige kaarten Brenda!
Ik wens je alvast het allerbeste voor 2012, dat het voor iedereen een zeer creatief jaar mag zijn!
Groeten Annemarie

Anna-Karin zei

So mooi kaartjies! Die ster op die eerste kaartjie lyk fantasties.

Great take on the CardPatterns sketch!

'v Voorspoedige Nuwe Jaar!

Romy zei

Wauw, wat een mooie kaartjes! Ze zien er heel sjiek uit! Ik wens je een heel gelukkig en creatief 2012:)