dinsdag 6 december 2011

Happy summer days

Bij CFY hadden ze weer een erg leuke sketch. Ik had nog een foto van manlief van "vroegâh" liggen, die ik voor deze uitdaging heb gebruikt. Dit is mijn uitwerking van de sketch geworden: (klikken=groter én hij komt iets beter uit met een donkere achtergrond!)


Kleine toelichting: de klok die ik half achter de foto heb gebruikt staat voor de tijd, die voorbij is gevlogen. Maar, met een beetje fantasie kun je er ook een ondergaande zon in zien;). De chipboard-5cent staat voor de 5 broers&zussen in de foto. Verder heb ik het blauw van het petje van "kleine Ben" als basis gebruikt voor deze layout.

een paar close-ups:















"Summer rule #7: feel the wind in your hair , let yourself go"




Ingrediënten voor deze LO:

Dessinpapier van Prima Marketing,Making Memories,Webster's Pages, October Afternoon &FancyPants Design, label van My Mind's Eye, rub-ons&chipboard&stickers van October Afternoon, randponsen van Martha Stewart, jutetouw,schelpjes.

Voor ik het vergeet, dit was de sketch:


Dit was het weer voor nu. Geniet allemaal van dit heerlijke scrapweer vandaag ;)

Groetjes,

Brenda

30 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een onwijs mooie lo zeg!!! Hele mooie details! Leuke sketch ook!

Oeneke zei

Wat een heerlijk zomerse LO, mooie details en een prachtige herinnering aan de tijd van toen

Els zei

Super Brenda wat een schitterende layout heb je ervan gemaakt. Veel leuke details ook weer.
Groetjes Els

Anja (scrappie) zei

Tjemig wat een supergave layout heb je ervan gemaakt zeg en leuk dat idee met die klok had ik eerst ook. Heel veel gave details heb je verwerkt hoor.

Brenda Roggeveen zei

Superleuk Brenda! Wat een lief vlaggetjeslijntje met die strikjes! leuk met de "Tim"klok en het stempeltje van het bootje.
Bedankt voor het meedoen!

Wendy zei

Wat een prachtige zomerse lo
Mooie kleuren, prachtige uitwerking van de sketch, en leuk hoe je de tim klok verwerkt hebt.

Groetjes Wendy

Mariëtte zei

wat een leuke lay-out is het geworden mooie kleuren

Berdien zei

Wauw, wat een prachtige layout met zoveel leuke details !! Vind die blauwe rand ook helemaal mooi !!
Bedankt voor het meedoen !
Groetjes Berdien

ScrappyDoo zei

hahaha, die foto van "vroegâh" heb je echt schitterend "geLOot"

Monique/bloem zei

Wat een geweldige layout is dit!! Heerlijk al die leuke details, zoals de klok (die gebruik ik ook vaak met dezelfde gedachte!) en de kleine schelpjes en ook de 5-cent button, echt helemaal super!
Leuk dat je weer hebt meegedaan!

Marijke en Chantal zei

Vind het een supermooi LO, prachtige details. Leuk dat bootje,schelpjes, klok, vlaggetjeslijn, prachtige rand. Heel veel leuke dingen op te zien.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sandra zei

Heel gaaf! Kan ook bijna niet anders met zo'n leuke sketch... Ik ga hem in mijn inspiratiemap stoppen, goed? :)

Boukje zei

Mooie LO, mooi naturel gehouden, de klok staat er leuk bij!
Groetjes Boukje.

Margot zei

mooi! ik vind 't zeilbootje zo leuk gedaan!

Anneke. zei

Erg leuk, Brenda. Leuke details, vooral die zeilbootjes.
Groetjes Anneke.

Kitty zei

Ooo die is gaaf zeg! De randponsjes aan de onderkant zijn zo net watergolfjes, super!

Lean zei

Super gaaf lootje heerlijk strand sfeertje.
groetjes,Lean

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat heb je daar een schitterende LO van gemaakt Heel erg mooi!
Groetjes Jolanda.

Maaike zei

Ik vind je lay-out echt prachtig Brenda!! En je hebt zelfs echte schelpjes gebruikt! valt me nu pas op. Mooi mooi mooi!

Thamar, zei

hoi hoi

ja, hij is weer super je lo. ik ga de sketch onthouden
gr Thamar

Judith zei

Gefeliciteerd, je staat hiermee in de top 3, verdiend!!! Ik vind het stukje zeil zo leuk. Is het van design papier of een uitsnede uit een boek?
Groetjes, Judith

Mariëtte zei

Brenda, jij ook gefeliciteerd.
Het is ook een leuke Lay-out geworden.
Iets wat je leuk vindt om te doen en dan wordt je er ook nog voor beloont.
zonnige groet,

Mariëtt

José zei

Erg mooie LO Breda. En je staat er nog mee in de top 3 ook! Van harte!
Groetjes, Jose

M@rjan zei

Tuurlijk een top 3 plekje! Helemaal verdiend ook, zoveel leuks op te zien en ik moest wel lachen om je vroegâh!! Lekker Haagsch!

Groetjes, Marjan

Cora Hoekstra zei

Super gemaakt Brenda, en die indergaande zon is mooi bedacht. Wat een leuke sketch is het.

Annemarie zei

Wauw Brenda helemaal prachtig! Wat een mooi kleurengebruik en super leuke details!
Groeten Annemarie

Jetty zei

ik vind hem prachtig.

mariska zei

Ik vind de hele lo super! erg mooie details!

Chantal zei

Prachtige lay-out is dit geworden zeg!

Groetjes,
Chantal

Lisette zei

Oh zucht, wat een heerlijke zomerse LO, prachtig gewoon! En krijg weer zo'n zin in zomer!