zaterdag 3 december 2011

Kerstkaartjes

Tsja, je ontkomt er niet aan in deze tijd van het jaar; kerstkaarten maken! Ik heb er weer 3 voor jullie, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb ze qua layout ongeveer hetzelfde gemaakt alleen de kleurstelling nét even anders. Heb voor deze kaartjes het supergave papier van Bo Bunny (Snowfall) gebruikt uit de Oktober-scrapkit van Scrapfever. OK, hier komen ze: (klikken=groter)


# 1:




# 2:





# 3:







Gebruikte materialen:

Dessinpapier van Bo Bunny (Snowfall) met bijpassende kleuren cardstock, kerstboomstanzen van Marianne Design, Bo Bunny "Jewels"plaksteentjes, randpons &takjespons en sneeuwvlokpons van Martha Stewart, hartjes-hoekpons van ? , inkt voor de stempel (Nellie Snellen/aqua) inkt voor de randjes van Tim Holtz (Vintage Photo) kerst-tekst-stempels, embossingfolder (Sizzix).

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, ik vind het altijd ontzettend leuk om jullie reakties te lezen!!

Groetjes en fijne Sinterklaasavond gewenst (wij vieren het in ieder geval vanavond;) )

Brenda

21 opmerkingen:

Nadine zei

Mooie kaartjes hoor! Ik vind die boompjes zooo leuk!

Lean zei

gaaf zijn en heerlijke kleuren ook veel plezier vanavond.
groetjes,Lean

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat gaaf! Ik ben dol op dat paier!
Groetjes Jolanda.

Anneke. zei

Vind ze super leuk, Brenda!
Groetjes Anneke.

Manon zei

hele leuke kaartjes zeg! super gaaf dat blauw! past ook mooi bij je blog hihi!
Groetjes Manon

ScrappyDoo zei

WAAAAAAAAAAAW, wat een tweetal schitterend kerstkaartjes. De kleurstelling WAANZINNIG!
Mijn lievelinskleur!!

Oeneke zei

Ze zijn weer super! Leuke serie zo

Els zei

Prachtige kerstkaarten en mooie kleurtjes zo.
Groetjes Els

Scrapchickies zei

Prachtige kerstkaarten! Met dat papier ben ik pas ook begonnen, en het werkt heerlijk met die mooie kleuren! Groetjes Joyce

M@rjan zei

Wat zijn ze MOOI!! Alledrie anders geworden, zou niet kunnen kiezen...

Groetjes, Marjan

Annemarie zei

Superleuk gemaakt Brenda. Leuke kleurencombinatie.

Jetty zei

supergaaf Brenda

Jacquelien zei

Echt prachtige kaartjes!! En wat een mooi papier zeg! Je blogachtergrond is ook heerlijk winters.

Groetjes Jacquelien

José zei

Ik vind ze alle drie prachtig! Hele mooie kleuren en papier en die kerstboom blijf ik zoooo mooi vinden. Je ziet hem veel, maar hij verveelt nooit. Handig om er meteen meerdere te maken in dezelfde lay-out. Anders ben je een eeuwigheid bezig he!
Groetjes, Jose

Romy zei

Oh wauw, je kaarten zijn alle drie prachtig! Je hebt het glitterpapier heel mooi verwerkt en de kerstboompjes zijn ook erg stijlvol.

Judith zei

Leuk om te zien hoe verschillend het resultaat is, als je het design papier net weer anders gebruikt!

Ben je lekker verwend door Sint?
Groetjes, Judith

Gerdine zei

Prachtig! Ik vind het blauw echt mooi! Zo valt het straks ook goed op tussen het kerstrood en -groen :)

Thamar, zei

hoi hoi

ja wat zal ik er van zeggen??? Zal ik mijn adres even geven. haha
ze zijn weer geweldig

gr Thamar

Jolanda zei

wat zijn deze leuk Brenda!! Prachtige kleurtjes en heel erg mooi gemaakt gewoon. Ik wil mijn adres ook wel geven haha!

Chantal zei

Wat een prachtige kaartjes, erg mooi in deze blauwtinten, super!

Groetjes,
Chantal

Lisette zei

Goh, ben hier lang niet geweest, zie nog meer moois, ik vind dat blauw zo prachtig voor een kerstkaart en ik hou van de vintage uitstraling die ze hebben.