maandag 12 december 2011

Merry Christmas / CFY #37

Nou, nóg maar een kerstkaartje ; ) Deze heb ik gemaakt met de sketch van CFY. Voor deze kaart heb ik alleen maar cardstock gebruikt en dus geen dessinpapier. De cirkel op de sketch heb ik vrij vertaald naar 2 candycanes (zuurstokjes) tegen elkaar, die samen een hart vormen. Het hart komt verder op de hele kaart overal terug. (klikken op de foto= grotere foto)





En van dichtbij:



En in het mini-envelopje zit nog een hartvormig labeltje:







Voor deze kaart heb ik dus alleen maar wit en rood cardstock gebruikt. De achtergrond heb ik geëmbost met een hartjesembossingfolder (leuk woord voor Scrabble ;) ), randpons (Doily lace) en takjespons van Martha Stewart, hartjesponsje, stukje smal kant, 2 belletjes (Xenos)"krul"-harten stans van Cuttlebug,stempeltje, rub-on letters van October Afternoon, rood/wit twine, stukje muziekpapier in het envelopje, rode en zwarte inkt en beetje glitter (stardust van Ranger) langs de randjes en nog een paar witte plakpareltjes op de witte takjes.

Hierbij nog even de sketch:




Zo, dit was het weer voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog!!

Fijne dag en tot de volgende post,

Brenda


33 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Wauw, wat een superleuk en vrolijk kerstkaartje! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Peet zei

Wat een prachtige kaart! IK wou dat ik zulke mooie kaarten kon maken :-)

Facts and Fairytales zei

Wow Brenda! Wat een ontzettend leuk kaartje, zoeentje wil ik ook wel in m'n brievenbus haha.

groetjes
Brigitta

Jolanda Cuper zei

Wow wat een originele uitvoering van de sketch!
Helemaal te gek! Groetjes Jolanda.

Cornelie zei

Wat een geweldige uitwerking van de schets zeg!! Helemaal top! Alles klopt! Toffe kleuren!
Groetjes Cornelie

Lisette zei

Oh, wat is die mooi! En wat een verrassing dat dat hart van twee candycanes is gemaakt. Echt een eye catcher!

Anneke. zei

Prachtig, Brenda! Het envelopje vind ik zo leuk.
Groetjes Anneke.

Oeneke zei

Wauw dit is een mooie zeg! Helemaal super, dat kleine vlopje met het hart erin is zo'n leuk idee. Dit is weer een winnaar dat kan niet anders

Maaike zei

Super leuke kaart brenda! Hoe krijg je het toch telkens weer voor elkaar om elke keer weer iets heel anders te maken!

José zei

Prachtig Brenda. Hartstikke leuk dat je alleen cardstock hebt gebruikt en geen dessin papier. Zo zie je maar dat je zonder dessinpapier ook iets heel erg moois kunt maken. Het envelopje vind ik te gek!

ScrappyDoo zei

Leuk gedaan!!Mooie details ook. Leuk he die candy canes. Ik heb zo'n candycane als kerstbal (nou ja, stok)

Robin Kamphuis zei

Wat een mooie kaart en wat een details!

Lean zei

Hele mooi kaart geworden leuke kleuren combi ook..
groetjes,Lean

Monique/bloem zei

Ontzettend leuk je kaart, leuk idee om zoveel hartjes te verwerken en die candycanes zijn ook al zo leuk!
Super dat je weer meedoet met CFY!

Scraplijn zei

Zo leuk en mooi!!!!

Thamar, zei

oooooh wat een mooi kaartje weer.
Geweldige kleuren
fijne avond gr Thamar

M@rjan zei

Vind het een heel knappe kaart!! En ja, dit heb ik vergroot bekeken! Zo leuk dat je weer meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Brenda Roggeveen zei

Wat een lief klein envelopje! Schattig, dat hart van de candystokjes. Leuk dat je weer meedoet bij CFY.

Annemarie zei

Wauw Brenda supermooi gemaakt!!!

Miranda zei

Super mooie kaart!!!! Leuk die zuurstokjes als hart!

Els zei

Schitterend mooi kaartje Brenda en dat schattige envelopje is beeldig met dat hartje erin. Groetjes Els

♥ Jann-Will ♥ zei

Erg leuk Brenda, twee kleuren en zo'n effect....

Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Gerdine zei

Supergedaan zeg! En als je de kaart zo ziet zou je toch niet zeggen dat je alleen maar rood en wit cardstock hebt gebruikt!

Johanna zei

Geweldig kaart!! Zo leuk met die snoepstafjes!
Groetjes, Johanna

loes de groot zei

geweldig kaartje!!! super..........

Anja (scrappie) zei

Wow een supergaaf kaartje heb je gemaakt wat een leuk idee van die twee candycanes gaaf hoor.

jacqueline zei

Wow wat een prachtige kaart zeg.
IK ben volgens mij nog nooit op je blog geweest.
Ik kom vanavond even verder koekeloeren, moet nu de kindjes van school halen.

Groetjes Jacqueline

Berdien zei

Ooooh wat een mooie kaart !!!! Zoooo origineel ! Bedankt weer voor het meedoen !
Groetjes Berdien

Judith zei

Oooh, die is vrolijk, Brenda! Wat een super idee!

Ik zie net dat je in de top drie staat, helemaal verdiend! Een top kaartje!
Groetjes, Judith

Chantal zei

Wat een leukerd! Gaaf met die twee candycanes als hartje!

Groetjes,
Chantal

Joanna zei

Weer een superleuke kaart. Ondanks alleen maar 2 kleuren cardstock een geweldig effect.
Groetjes, Joanna

Kitty zei

Geweldig wat een leuk kaartje!

mariska zei

Erg mooi geworden zeg, met die candy's!