maandag 19 december 2011

Tis the season to be jolly /CFY #38

Vanmiddag nog een LO gemaakt voor de uitdaging bij CFY. Hier hadden ze deze keer een Bingokaart waar je een kaart/LO mee moest maken. Je kon kiezen voor een rijtje of voor de hele kaart met embellies. Ik ben voor de hele kaart gegaan.



En dit is mijn LO geworden. Wederom zijn de kleuren op de foto's niet echt fantastisch,maar het was alweer donker toen ik mijn layout af had. Dus met kunstlicht de foto's genomen. Waarom de foto op de layout zo wazig lijkt is me ook een raadsel. Bij de close-up kun je m beter zien, zodat je ook snapt waar de titel op slaat ;)



En van dichtbij:



Ooit een klein mannetje zóó boos zien kijken??!! Mijn man zei dat ik er eigenlijk nog een donderwolk boven moest maken, maar ik ben van mening dat het gezicht van mijn jongste echt boekdelen spreekt en al een donderwolk op zich is! Not so "jolly" dus ; )














Ingrediënten voor deze LO:

dessinpapier van K&Company (kerstpapier 2011) ,cardstock voor het uithangbordje (wat weer een stans was van Marianne Design-Creatables), beige label , rood organzalint, lint met muzieknoten (Elines huis)bloemen (oa Prima Marketing) bruine en rode knoopjes, 2 pins met rode knop,mini-alphastockers,takjespons en randpons (doily lace) van Martha Stewart, hartjesponsje, kant, distressinkt van Tim Holtz ( Vintage Photo en Barn Door)embossingfolder met muzieknoten,plakpareltjes hier en daar op de groene takjes, parelbrad in de rode bloem, tekststickertjes van October Afternoon, 3D tape.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes en fijne avond nog,

Brenda



22 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er fantastich uit een prachtige LO!
Groetjes Jolanda.

Annette zei

Wat een mooie layout met alles zo leuk beschreven! Beautifull!!
xoxo Annette

Anja (scrappie) zei

Prachtige layout hele mooie kleuren.

Lean zei

Heel mooi lootje gave details,leuke foto ook!
groetjes,Lean

Thamar, zei

hoi hoi
ik vind hem helemaal geweldig.
Echt kerst.
Ik heb er al goed zin in.
gr Thamar

Monique/bloem zei

Oh wauw, wat een ontzettend leuke layout is dit zeg, heerlijk zoveel te zien!!
Die foto is toch onbetaalbaar, geweldig!
Leuk dat je weer meedoet met CFY!

Annemarie zei

Prachtig mooi gemaakt Brenda. Wat een schitterende foto!
Groeten Annemarie

Els zei

Al kijkt je mannetje zo boos, je hebt er een schitterend mooie layout van gemaakt. Helemaal super. Groetjes Els

M@rjan zei

Leuke foto! Je Lo is echt heel erg gaaf!! Fijn dat je meedoet, Brenda!

Groetjes, Marjan

Jolanda zei

wauw, wat een geweldige layout zeg!!

Boukje zei

Mooie LO en juist leuk zo'n foto!
Groetjes Boukje.

Brenda zei

Wat een leuke Lo zeg!! Al die super leuke details, ik kijk mijn ogen uit! En die foto is echt leuk!!
Lieve groetjes je naamgenootje :-)

ScrappyDoo zei

Een heel mooie en grappige LO!

Scrapchickies zei

Wat een prachtige layout! Dat lint is zo mooi, en dat uithangbordje van MD en die bloemen en die tag.. en.. geweldige layout Brenda! Leuk dat je weer meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Chantal zei

Wat een ontzettend leuke lay-out! En als hij een stralende lach had gehad had je niet zo'n leuke lay-out kunnen maken :)

Groetjes,
Chantal

jacqueline zei

Wowie wat een prachtige LO zeg, zoveel mooie details en je blijft kijken.
En die foto geweldig.

Groetjes Jaccqueline

Lisette zei

Wat een heerlijk sfeervolle LO. Ik lach me dood om die Maurits! Mooi gezin heb je!

Scraplijn zei

Geweldig en tja, wat een heerlijk kind , geen zin in een kerstfoto dus dan lach ik ook niet, daar houd ik ou van!!!

mariska zei

Erg mooie LO met mooie details!

loes de groot zei

prachtig lootje!

Petra zei

Erg mooie pagina!
Ziet er chique uit :O
Die bloemen e.d. rechts onderin bij de foto vind ik ook erg mooi!
Groetjes Petra

Kitty zei

Wat een prachtige layout!