zaterdag 14 januari 2012

Celebrate

Op het blog van Lean kwam ik laatst al een leuke challengeblog tegen, te weten Scrap For Help. Voor alle uitdagingen op dit blog moet je iets recyclen op je werkstuk. Deze keer was de opdracht om oud muziekpapier te gebruiken. Heel toevallig had ik net een verjaardagskaartje gemaakt mét een stukje oud muziekpapier ;) Verder kreeg ik de tip van Jo om ook mee te doen bij The Color Room  # 93 en dat heb ik dus gedaan :)  Dit is m geworden (klik op de foto om m groter te bekijken):




En van dichtbij:








gebruikte materialen:

Dessinpapier van het noorse merk "3ndypapir"(, daar komt ook dit plaatje van),&dessinpapier van Basic Grey,  taartkleedje, roosjeslint/kant, muziekpapier uit een oud muziekboek van de rommelmarkt, minilabel, hartje, vlinderponsje, randpons Doily Lace van Martha Stewart, 2 spelden, hoekornamentje van Melissa Frances, inkt voor de randjes.

groetjes en bedankt voor het kijken!

Fijn weekend,

Brenda

25 opmerkingen:

Brenda zei

Wauw wat mooi!!! Ik blijf er naar kijken....prachtig al die details!
Lieve groetjes Brenda

José zei

Prachtig brenda. ik ben hier helemaal weg van. Wat heb je deze kaart mooi opgebouwd. Prachtig het roosjeslint.
Groetjes, Jose

Jolanda zei

prachtig zeg, wat een mooi romantisch kaartje. En hij kan meedoen bij the color room deze week, de kleuren kloppen volgens mij.

Gerdine zei

Lekker vintage! Mooie tinten en die tag is heel lief!

Jolanda Cuper zei

Wow wat een gave kaart! Geweldige kleuren en details!
Groetjes Jolanda.

Lean zei

GAAF is ze geworden ik hou wel van shabby en vintage ..lieve kleurtjes ook enuhhh wel op SFH plaatsen ik zag je er nog niet bij...DOEN!!!!!
doegggggggggg,lean

Lean zei

ik heb er gezien hooor!

Wiebine zei

Prachtig kaartje Brenda, die bloemen vind ik ook zo prachtig !
groetjes,
wiebine

Els zei

Super wat een schitterend kaartje is dit weer.
Heel mooi die bloemenrand. Groetjes Els

Boukje zei

Mooi geworden, mooie kleuren en details!
Groetjes Boukje.

CEE zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden. Mooie kleuren en zoveel leuke details!
groeten,
Carla

Anneke. zei

Prachtige kaart, Brenda. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Anneke.

Jetty zei

wauw wat is die mooi Brenda.

Anita zei

Mooi Brenda,dat roosjeslint blijft fantastisch hè.
Mooi "groepje" met het pinnetje met hart.

Groetjes Anita

Sara zei

Wat een lief en mooi kaartje! Ik vind het roosjeslint zo leuk, zelf heb ik het nog nooit gebruikt.

Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog onlangs! :)

Groetjes!

jacqueline zei

PRACHTIG.....wow.
Wat een mooi geheel geworden zeg.

Groetjes Jacqueline

Cora Hoekstra zei

Wat heb je deze mooi gemaakt. Helemaal prachtig.

M@rjan zei

Echt heel erg mooi, deze kaart met nostalgische en romantische uitstraling!

Groetjes, Marjan

Janine zei

Och wat een schatje! heel gaaf gedaan!

Jacquelien zei

Hij is echt zoooo mooi!!

Angela zei

Wat een schatje..... prachtig!!!
grt Angela

mariska zei

Wauw wat een mooie kaart, zeg!!

Heather Jacob zei

this is a masterpiece .... outstanding work ...hugz x

jeanie g zei

What a beautiful card. Lovely work. xx

Lisette zei

Deze is echt prachtig!!! WAt een mooi materiaal ook!