dinsdag 3 januari 2012

Happy Birthday ~Liftchallenge # 7

Vorige maand had ik de liftchallenge # 6 gewonnen op het blog van  De Liftchallenge met deze kaart! Yeah!! Daarom mocht ik voor de volgende uitdaging "meeliften" met challenge #7. Hieronder eerst de te liften kaart:



En dit is mijn lift geworden:




Van de voorkant:




Vanuit een andere hoek:




En deze kant:







Wat heb ik gebruikt voor deze kaart?

Dessinpapier van October Afternoon, 2 kleuren cardstock, bijpassende papieren bloemetjes, rode knoopjes en een hartjeskraaltje, hartjespons, rood organzalint, stempeltje (cirkel) van Papertreyink, tekststempel van ? (dacht Kruidvat oid) en wat inkt voor de stempel & randjes.

Ik vond het geweldig om mee te mogen "liften " bij deze challenge! Voel me vereerd :) !! Bedankt meiden!

Het hele designteam van de Liftchallenge heeft weer prachtige kaarten gemaakt, kijk maar eens HIER. Doe je ook mee? Je hebt nog de tijd tot 15 januari, 12:00 uur om mee te doen.

groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda

25 opmerkingen:

Boukje zei

Wat een prachtige uitwerking, die van jou!
Groetjes Boukje.

Sandra zei

Wat een mooie kaart! ♥
Heb je een scrapvel in 3-en gevouwen? Ben even nieuwsgierig naar de maat. Het ziet er nl. uit dat je er een lekkere lap tekst in kwijt kan! :)

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een mooie frisse lift!
Groetjes Jolanda.

Lean zei

Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt super kaart .Je vorige is ook al zo mooi.
Ik wens je een mooi 21012 en dat je ook weer veel mooie dingen gaat maken...kunnen wij weer glurennnnn
doegg,Lean

Jetty zei

erg mooi Brenda

Brenda zei

Super leuk kaartje!!
Lieve groetjes je naamgenootje :-)

Sanne zei

Nog één volger en je hebt er 100! Wat maak jij vrolijke creaties zeg! Top! Ik kom hier vaker kijken!

Liefs Sanne

Cornelie zei

Wat heb je een super mooi liftkaartje gemaakt!! Wat een heerlijk papier! Helemaal TOP!
Voor jou ook een geweldig nieuwjaar, met veel liefde, gezondheid, en uiteraard creativiteit!
Groetjes Cornelie

Tinie zei

Leuk kaartje Brenda!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
groetjes Tinie

José zei

Je lift is prachtig! Ik vind het papier echt heel erg mooi net als de combie van rood en blauw. Top dat je met ons meelift!
Groetjes, Jose

Els zei

Ziet er prachtig uit en erg mooi papier ook.
Groetjes Els

Scrapchickies zei

Nog de beste wensen voor 2012! Prachtig kaartje, mooie lift! Vind de kleuren van het papier erg mooi gekozen!

Hanne zei

Your cards are wonderful! Beautiful paper and lovely design!
Hanne

Jacquelien zei

Wat een mooie kaart!! De kleuren vind ik echt heel super. Goed bezig :-)

Thamar, zei

hoi hoi

Ja deze is weer helemaal top natuurlijk.
En ik wens jullie ook alle goeds toe voor het nieuwe jaar en ik hoop dat we nog vaak gezellig even bij elkaar aan komen via het blogge.

gr Thamar

Gerdine zei

Mooi! Ik vind dit zulke mooie papiertjes, maar heb het zelf helaas niet meer te pakken kunnen krijgen :( Geniet dus extra als ik het langs zie komen!

Gwendolyn zei

Wat een geweldig kaartje! Erg mooie lift!

Liefs Gwendolyn

bmartes zei

Oh wat een prachtig kaartje! Zulke lieve kleurtjes. 't Is ook zulk mooi papier van OA!
Jij ook de beste wensen voor 2012!
Liefs,
Arja

Lisette zei

Ontzettend mooi! Zo'n mooie combi van papier en kleuren en embellishments! Eigenlijk veel mooier dan het origineel.

Lisette zei

Ontzettend mooi! Zo'n mooie combi van papier en kleuren en embellishments! Eigenlijk veel mooier dan het origineel.

Pöydän kulmalla näpertelijä zei

Gorgeous card! Love the papers!

Romy zei

Wat een prachtige, kleurrijke kaart. Ik vind het model heel leuk!

Thamar, zei

hoi hoi

Ik heb al een paar lo gemaakt van Disney ( zie label).Ben benieuwd hoe je ze vind!. Heb zaterdag een album gekocht en wil hem goed vol krijgen. Maar de tijd, he! Ik kom in een dag toch een paar uurtjes te kort hihi.
gr Thamar

marian zei

Hoi Brenda,
allereerst nog de beste wensen en een creatief jaar gewenst.
Je lift kaart is heel mooi geworden,heel fleurige en gezellige kleurencombi.
Groetjes Marian

yvon/stampidoe zei

Een geweldige mooie kaart Brenda, vrolijke kleuren ook en heel mooi papier.

groetjes Yvon