vrijdag 27 januari 2012

Happy Birthday ~ MojoMonday #225

Afgelopen maandagavond gezellig wezen croppen en daar begonnen met een kaartje voor MOJOMonday en gisteravond afgemaakt. Dit is m geworden: (klik op de foto om m groter te bekijken)




En van dichtbij:











Wat heb ik gebruikt?

Papier van My Mind's Eye, twee kleuren cardstock, hartjesstans, letterstans Olivia (Provocraft), foamtape om iets meer diepte te krijgen, vlinderponsje, roosjes, inkt voor de randjes.

Zo, dit was het weer! Ik wens iedereen alvast een heel goed weekend toe! Hopelijk blijft het zulk lekker zonnig weer :))

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda

23 opmerkingen:

Marieke zei

oh deze is supermooi!! Mooie kleurencombi!

Groetjes Marieke

Boukje zei

Wat een mooie kleurtjes weer, mooi kaartje!
Groetjes Boukje.

Els zei

Prachtig kaartje. leuk met die blokjes ook.
Groetjes Els

José zei

Ik vind dit echt weer ontzettend mooi Brenda. Te gekke lay-out, schitterend papier en die vlag in het midden vind ik zo leuk met het hart en bloempjes.
Supermooi!
Groetjes, Jose

jacqueline zei

Prachtig, en wat een heerlijke kleuren zeg.
Echt super mooi.

Groetjes Jacqueline

Inge zei

Oh, die is gaaf!!! De kleuren zijn super!!! En wat een mooi papier!!!

dithny zei

Dat is een heel feestelijk kaartje geworden. Prachtig zeg!

Cornelie zei

Ik kan alleen maar zeggen, WAUW!!!!!
Groetjes Cornelie

Gerdine zei

mooi! Gaaf papier en mooi met die laagjes!

Jetty zei

supergaaf Brenda

Wendy zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Mooie kleuren en wat een leuk papier heb je gebruikt.

Fijn weekend

Groetjes Wendy

M@rjan zei

Ben er helemaal weg van, echt SUPER!!

Groetjes, Marjan

Lean zei

Mooie kaart lieve kleurtjes ook!
groetjes,Lean

Brenda zei

Dit is echt een geweldig leuk kaartje!! Wat een super kleurtjes zeg!
Lieve groetjes Brenda

Tinie zei

WAt een prachtige kaart!! Helemaal geweldig met deze kleuren en dit papier!
groetjes Tinie

Angela zei

Prachtige kaart.... erg mooie kleurencombinatie!!!
grt Angela

Miranda zei

Super leuk kaartje!!!

Fijn weekend!

Annemarie zei

Wat een supermooi kaartje Brenda!
Groeten Annemarie

Connie zei

hey, die heb je echt supermooi afgewerkt zeg! Alvast gefeliciteerd ;o)
Zal kijken of ik die van mij nog in kan sturen.

ScrappyDoo zei

Ik hou zelf niet zo van dit zoetsappige papier, maar het kaartje is prachtig. Leuke sketch, zou hem zo liften!

Chantal zei

Wat een mooie kaart, super hoor!
Groetjes,
Chantal

Manon zei

schitterend!!

Sandra1968 zei

Geweldig mooi!
Groetjes, Sandra