zaterdag 28 januari 2012

Hip Hip Hooray~ Liftchallenge # 8

Gisteravond nog een kaartje afgemaakt voor de Liftchallenge # 8. Deze keer was er een kaartje te liften van Ingrid Danvers, prachtig kaartje vind ik het. Met dat mooie papier van October Afternoon :)




En dit is mijn lift geworden:



En close-up:





Wat heb ik gebruikt?

cardstock als basis, verder verschilllende lijnen van October Afternoon en een klein stukje van Jillybean, stempeltje (Technique Tuesday),blingswirl, inkt voor de randjes &de stempel ( Vintage Photo en Crushed Olive van Tim H.)

Bedankt voor het kijken!

Groetjes en fijne dag (het zonnetje schijnt hier heerlijk!!)

Brenda

24 opmerkingen:

Nadine zei

Wauw wat een te gek kaartje is dit weer Breda! Mooie papiertjes en leuk zo met dat frisse groen erbij!

Leuk dat je weer meedoet! Tot de volgende challenge ;)!

Nadine zei

Enne Breda moet natuurlijk Brenda zijn (oeps...) :)

Cornelie zei

Ik miste je al! haha. Vind dit helemaal jou stijl nl.!
Je hebt er ook weer een prachtige lift van gemaakt! Super dat papier! Mooi hoe je die rand met cirkeltjes hebt gecreëerd!
Bedankt voor het meedoen!!
Groetjes Cornelie

Anneke. zei

Prachtig en heel stijlvol, Brenda.
Groetjes Anneke.

Brenda zei

Geweldig leuk kaartje, Brenda!
Lieve groetjes en geniet van t weekend! Brenda

Tinie zei

Mooie kaart, Brenda en wat heb je een leuke kleuren gebruikt! Supers!!
groetjes Tinie

Sanne zei

Hier is geen zonnetje te zien... Gelukkig word ik wel vrolijk van jouw prachtige kaart! Fantastisch gedaa! Wat een prachtig papier!

Liefs Sanne

Elly zei

Echt gelift,heel erg mooi geworden!

Groetjes Elly

Gerdine zei

Prima gelukte lift lijkt me! Leuk om met cirkels de scalloped border te liften!

Angela zei

Wat een schitterende lift heb je gemaakt Brenda....
grt Angela

Inge zei

Wat een prachtige kaart!
Goed gelukt!

ScrappyDoo zei

Mooie lift weer! Mooi papier, mooie kleuren. Erg mooi dus.

Jetty zei

Ik vind hem prachtig geworden. Mooi kleurtjes. October Afternoon is ook errug mooi.

José zei

Ja te gek Brenda. Super papier heb je gekozen. De rand onder de vlinder vind ik top. Zijn dat cirkels? Erg mooi en de swirl maakt het helemaal af.Top!
Hartstikke leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose

José zei

Ja te gek Brenda. Super papier heb je gekozen. De rand onder de vlinder vind ik top. Zijn dat cirkels? Erg mooi en de swirl maakt het helemaal af.Top!
Hartstikke leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose

Lean zei

Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt gaaf kaartje!
groetjes,Lean

M@rjan zei

Gaaf zeg!! Leuk die ballenrsnd en de leuke kleurtjes! Heel mooie lift Brenda en zo leuk dat je weer meedoet!

Groetjes, Marjan

Boukje zei

Mooie lift, leuk opgelost met de scalloprand!
Groetjes Boukje.

Scraplijn zei

Mooi Brenda, en ik zou niet kunnen kiezen, allebei supermooi papier!

Jolanda Cuper zei

Prachtig lift een plaatje! Super gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Chantal zei

Wow, weer zo'n superlift!
Groetjes,
Chantal

Kitty zei

Leuke lift Brenda! Ik loop weer hopeloos achter met blogbezoekjes *bloos*.

Sandra1968 zei

Wauw, heel erg mooi!

Wendy zei

wauwwwwwww prachtige kaart
en ook erg mooi papier

ben ook maar even volger geworden dan hoef ik niks meer te missen van je prachtige kreaties

Groetjes Wendy