dinsdag 17 januari 2012

It's a boy

Vandaag nog een geboortekaartje afgemaakt. Ik heb hiervoor de sketch van CFY en Cardabilities gebruikt &gecombineerd :ze leken nogal op elkaar nl.

Klik op de foto om m groter te bekijken:




En van dichtbij:









Wat heb ik gebruikt?

wit en lichtblauw cardstock, dessinpapier van Pink Paislee en Girls Paperie, stempeltje (Eline) , gehaakte bloem, witte roosjes, lichtblauw organzalint, bedeltje, hartjesknoopjes, wit katoen, scallop stansen, blauwe en bruine inkt, rub-on letters van October Afternoon,randpons Doily Lace (Martha Stewart)

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda

23 opmerkingen:

Annemarie zei

Wauw prachtig Brenda, een heel mooie gehaakte doily ook.
Groeten Annemarie

Heleen zei

Wat een prachtig kaartje Brenda!, heb je die bloem zelf gehaakt? ik vind hem schitterend.
groetjes,
Heleen

José zei

Wow die doily is hartstikke mooi! Prachtkaart zeg.
Groetjes, Jose

jacqueline zei

Heeeeeel erg mooi geworden.
Heb je de bloem zelf gehaakt?

Groetjes Jacqueline

Chantal zei

Geweldig zeg met die gehaakte bloem erop! Ik vind het een superkaart geworden!
Groetjes,
Chantal

Monique/bloem zei

Wat ontzettend leuk zeg, die gehaakte bloemis echt super!!

M@rjan zei

Wat mooi! De kleurcombinatie en de gehaakte bloem, zelf gemaakt???

Groetjes, Marjan

marian zei

Een heel lief kaartje is het zo, en ik lees vast nog wel het "geheim" van de gehaakte bloem -:)-:)(lol)
Groetjes Marian

Cornelie zei

Wat een onwijs mooi kaartje!! Prachtig die kleuren, en die bloem, MOOI!
Heel erg tof!
Groetjes Cornelie

Gerdine zei

Zo leuk, iets gehaakts op de kaart! Origineel ook, want zo vaak ben ik het nog niet tegen gekomen!

Marijke en Chantal zei

Erg mooi dit kaartje, prachtig de gehaakte doily!! Leuk ook het toepasselijke bedeltje erbij.

Groetjes, Marijke en Chantal

Naomi zei

ik zag deze al op het SA forum maar ik wilde toch nog even op je blog reageren want ik vind het echt een erg mooi en origineel kaartje!

ps: ik ben ook volger geworden van je blog want ik heb eventjes snel rondgeneusd en je maakt erg mooie dingen! ;)

veel liefs
Naomi

Jetty zei

wow super

Tinie zei

Wat heb je dit leuk gedaan!! Met deze gehaakte bloem is het echt een superleuke kaart geworden!!
groetjes Tinie

Nadine zei

Wat een mooie kleurtjes heb je gecombineerd, bloem ook zelf gehaakt?

Els zei

Super wat weer een leuk kaartje.

Manon zei

wow brenda die is gaaf geworden zeg!!
ECHT TOP!
groetjes Manon

marjon zei

Wat een schatje

Jacquelien zei

GE-WEL-DIG! Echt super mooi én schattig!

Jolanda zei

Hé Brenda, wat ontzettend leuk dat je mee hebt gedaan met Cardabilities!
Wat een super kaart is dit geworden. Echt, helemaal top!

anai zei

great card! I love this crochet flower :) It gives this nice retro feeling, but still make perfect sense for baby-card :) I love the idea!

Lisette zei

Oh, wat mooi zeg!

Rochelle zei

The crochet on this card is beautiful! Thanks for playing with us at Cardabilities!