dinsdag 24 januari 2012

Kalverliefde ~ CFY # 42

Toch nog de LO voor de challenge bij CFY afgekregen. Deze keer weer een sketch van Joyce. Hieronder dan mijn uitwerking van de sketch (klik op de foto voor een grotere afbeelding) Op de foto zie je mijn kleine nichtje met een ondernemend kalfje, wat op op eigen houtje op reis was gegaan ;)



En van dichtbij:










Om de grote doily te maken heb ik eerst een grote cirkel uitgesneden en vervolgens met een hoekpons een leuk randje eraan gemaakt.




Gebruikte materialen voor deze LO:

Papier van My Mind's Eye (verschillende lijnen) , October Afternoon en Scribble Scrabble, cardstock (gebroken wit), heel veel bloemetjes, vlinderponsje, hartjespons, randpons met boerderijdieren van Martha Stewart, hoekpons(Martha Stewart) voor de doily, tekststickertjes &journalingsticker van OA, plakpareltjes, hoekornamentje van Melissa Frances,inkt voor de randjes.

Dit was he weer!

Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag verder,

Groetjes,Brenda

22 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Ik vind hem geweldig. Dat verhaal ook! En leuk die border die daar zoooo goed bij past! Ik zag hem net staan, ik heb mijn inzending na de jouwe geplaatst, hahaha.

Inge zei

Oh, wauw! Wat een superschattige lo en foto!
Wat heb je dat leuk gedaan met die ponsen!

Jetty zei

wat een superleuke lo is dit.

jacqueline zei

O brenda wat is die ontzettend mooi geworden zeg.
Die foto.........te lieffff, geweldig!!!

Groetjes Jacqueline

Lean zei

Heel mooi en een lieve foto ook!
groetjes,Lean

Brenda zei

wat een super leuke LO is dit!!
Lieve groetjes brenda

Chantal zei

Prachtige lay-out is dit geworden zeg, super hoor!
Groetjes,
Chantal

M@rjan zei

Die foto!! Zoooo leuk! En je Lo is weer helemaal top, Brenda!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Wat een super foto!! Echt geweldig! Je LO is een plaatje, heel erg mooi! De titel ook trouwens!
Groetjes Cornelie

Jolanda zei

Super zeg, wat een leuke kleurtjes, gave indeling en die ponsrandjes met die beestjes zijn perfect bij het onderwerp. En die foto is ook zoooo gaaf!

Monique/bloem zei

Erg leuk!! wat een geweldig verhaal, heerlijk om zoiets te scrappen! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

Nadine zei

Jij hebt er ook een leuke lo van gemaakt! Erg leuke details met die boerderijrand enzo en een schattige foto!

Els zei

Schitterend mooie layout en die foto is zo gaaf en daar past de titel ook heel mooi bij. Super! Groetjes Els

Jolanda Cuper zei

Wow wat een prachtige foto! En natuurlijk een geweldige LO!
Groetjes Jolanda.

Jolanda en meer creaties....... zei

Hoi Brenda,

Wat een mooie LO had je gemaakt, zoals je ziet kan ik jouw nu wel weer een berichtje sturen, maar nog niet bij iedereen.
wens je een fijne dag toe, groet van Jolanda

Thamar, zei

hoi hoi

Ja dat heb je weer super gedaan en de pons vind ik ook super.
Heerlijk al die bloemen zelf gebruik ik ze erg weinig.

gr Thamar

marjon zei

Wat een ontzettend schattige lay out!

Miranda zei

Onwijs leuke lo zeg, wat een schattige foto!!!

Gwendolyn zei

Wat een gave LO! Echt superschattig!

Liefs Gwendolyn

Nathaly zei

hahaha...wat een leuke foto, zeg! Mooie LO Brenda. En dan die bloemetjes! Zo gaaf! Nathaly

Gerdine zei

Dat randje met die dieren is echt geweldig! De rest overigens ook! Leuk om die foto zo te verwerken!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!