vrijdag 20 januari 2012

Let's have a fun time!

Er is weer een nieuw challengeblog in Nederland, nl Millies. De eerste uitdaging was om een kaart te maken in blauw&wit én de swirls&vlinders  gebruiken (zie hieronder) op je creatie.



En dit is dan mijn kaartje geworden:









En dan doe je "de ramen" open...


en zie je de vlinders fladderen "buiten" ;)







Gebruikte materialen:

wit en donkerblauw cardstock, swirl van Prima(moest ik wel enigszins "verbouwen" om m op de swirls van D&D te laten lijken!), vlinderponsje, randpons Doily Lace (Martha Stewart),  2 soorten wit kant, stukje oude witte vitrage van de vorige bewoonster van ons huis, hartjesknoopje met stukje blauw-wit twine erdoor, tekststempeltje, inkt (Stormy Sky van Tim H.)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Bedankt voor het kijken!!

Groetjes en alvast fijn weekend (helaas moet ik wel werken),

Brenda

13 opmerkingen:

Wiebine zei

Ik vind hem super geworden Brenda, wat een leuk idee !!
leuk dat je meedoet aan de challenge,
groetjes,
wiebine

. zei

Wat een leuke kaart, heel appart hoe je dit bedacht hebt.
Heel erg bedankt voor het mee doen aan de challenge.

Groetjes,
Renate
(Millies)

Alexandra zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Alexandra

Nadine zei

Wat een gaaf kaartje is dit! Heel leuk gedaan!

Ik zit nu even naar je sidebar te kijken, omdat ik mijn eigen kaart herkende... grappig dat wij samen toen in de top 6 zaten van CP 102...

Monique Liedtke zei

Oh wat is-ie leuk geworden Bren!! Wat een goed idee! en succes met de challenge!

jacqueline zei

Wat een geweldig kaartje is het geworden zeg, heel mooi.
Erg leuk bedacht ook.

Groetjes Jacqueline

Cornelie zei

Hoe origineel!! Heel erg leuk geworden!!!
groetjes Cornelie

Inge zei

Wat een ontzettend mooie, originele kaart!!

ScrappyDoo zei

Hij is enig, erg origineel en apart!!

Miranda zei

Echt een super leuk kaartje!!!

Fijn weekend!

dithny zei

prachtig en eheel orgineel gemaakt zeg!

M@rjan zei

Wat leuk met de raampjes met kanten gordijntjes en de wegfladderende vlindertjes. Heel origineel!!

Groetjes, Marjan

Vibeke zei

So cool!! I love it!!:)