maandag 2 januari 2012

Make a wish & Miss you ~ CFY #39

Mijn eerste berichtje in het nieuwe jaar!! Hierbij wil ik eerst iedereen en in het bijzonder al mijn lieve volgers, een gezond, gelukkig en supercreatief 2012 toewensen!!

Gisteravond nog een kaartje gemaakt met de sketch bij CFY . Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt.
UPDATE: ook nog een LO met deze sketch (al is de LO wel een beetje een eigen leven gaan leiden ;)Zie hieronder, onder de kaart)
 Dit was de sketch:



En dit is mijn kaartje geworden:(klik op de foto om m groter te bekijken)




Close-up:










Ingrediënten voor dit kaartje:

Lichtblauw en fuchsia cardstock, dessinpapier uit een RAK (weet er geen naam van), een lichtblauwe gehaakte doily doormidden geknipt, vlinderponsje, fuchsiakleurig katoen, lichtblauw organzalint,minilabel, inkt voor de randjes.

Ik ben inmiddels ook nog begonnen aan een LO met deze sketch,maar denk niet dat ik die af ga krijgen voor de sluitingsdatum ;)

UPDATE: LO toch afgekregen,maar die is wel een heel eigen leven gaan leiden. Je moet wel goed kijken om de sketch er nog in terug te zien ; ) Op de foto zie je de pas overleden hond van mijn nichtjes. De foto kregen we toegestuurd.




 en van dichtbij:
















gebruikte materialen voor deze LO:

dessinpapier van Simple Stories ,Upsydaisydesign& Pebbles inc, bruin en crèmekleurig cardstock, gehaakt kleedje van de kringloop, letterstickers van Prima M.,jutetouw, label van Tim Holtz, hartjeskraaltjes,parelhartje,gestanst hartje en cremekleurig hartje, bruin bolletjeslint,klein labeltje,randpons van Fiskars, inkt voor de randjes (Vintage Photo van Tim H.)


Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,Brenda

19 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Hetzelfde wens ik jou ook! Wat een leuke kaart! Zo fleurig en vrolijk. Echt om blij van te worden. Ben benieuwd naar je LO!

Jolanda Cuper zei

Wow wat een heerlijk vrolijk kaartje! Jij ook zeker de allerbeste wensen voor 2012!
Groetjes Jolanda.

Nadine zei

Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar! Gezellig en vrolijk kaartje. Vind vooral die vlinders een leuk detaiL!

Anneke. zei

Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar, Brenda! Wat een schitterende kaart. Vind die gehaakte doilly's zo leuk.
Groetjes Anneke.

Gerdine zei

Ook een gelukkig en creatief 2012 gewenst! Leuke uitwerking is dit weer!
Als je de doily door midden knipt, gaat die dan niet uit elkaar vallen? Of zet je die op de één of andere manier vast? Benieuwd!

Els zei

Ook van mij een heel gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst.
Wauw wat heb je weer een pracht kaartje gemaakt. Geweldig die gehaakte doily's
Groetjes Els

Monique/bloem zei

Wat een gezellige vrolijke kaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met CFY!

Jetty zei

Gaaf Brenda

Maaike zei

Mooie kaart Brenda! Knap hoe je steeds van een sketch een super mooie kaart kan maken!

sjouks kaarten zei

Hey Brenda,
Leuk dat je een reactie achterliet op mijn blog!
Daardoor kwam ik ook op jouw blog terecht en zag hier ook al zo'n mooi kaartje met deze mooie sketch!
Je verder creaties mogen er ook zijn.
Groetjes Sjoukje

Miranda zei

Super leuk kaartje!!!!

José zei

Nog de allerbeste wensen voor 2012 Brenda!
Je kaart is te gek zeg. Wat een onwijs idee om een gehaakte doily te gebruiken! Het papier is te gek. En die vlaggetjes vind ik enig.
Je lift kaart vind ik ook te gek geworden. Misschien zien we die hier vandaag nog wel.
Liefs, Jose

Ellen zei

Jij ook de beste wensen Brenda!
Vind je kaartje superleuk, waar word je nog eens echt vrolijk van!!

ScrappyDoo zei

Ben natuurlijk meteen komen kijken! Qua sketch ben je gediskwalificeerd. Maar wat betreft de LO... Wauw, wat een mooie warme uitstraling. Precies goed voor het doel.Ook dat randje om de LO heen vind ik super. De tranen springen meteen in mijn ogen bij het zien van de vlaggetjes. Heel mooi.Een prachtig eerbetoon aan Goldie. Inlijsten en aan je nichtjes geven hoor!!! Een geweldig aandenken.

Scrapchickies zei

Wauw wat geweldig gedaan met die crochetten!!! Ik kan Scrappy Doo even niet volgen, maar ik vind je kaart juist heel erg op de schets lijken! Ik vind het een topper! Groetjes Joyce

marjon zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Leuk die gehaakte doily, heb je dat zelf gedaan?

scrapaholic zei

Hoi Brenda,

beide erg leuk zeg en heel anders. je kaart is lekker vrolijk en leuk die gehaakte doilly.

veel liefs,
Fleur

Jolanda zei

wat een prachtige layout Brenda! En wat een supermooie hond, lieve uitstraling. Je hebt een mooie herinnering gescrapt zo.

Cora Hoekstra zei

Gewoonweg prachtig.