donderdag 12 januari 2012

Metallic kaartje

Afgelopen dinsdag wezen croppen bij Connie en daar een metallic kaartje gemaakt  met aluminiumtape. Erg leuk om te doen!! Het lijkt toch "net echt" metaal? Vind het een erg stoere kaart geworden, ben benieuwd wat jullie er van vinden. : )
Klik op de foto's om ze groter te bekijken:


En van dichtbij:









Gebruikte materialen:

cardstock, chipboardletters ( & evt tekens), Magic mesh (of van dat tape wat je over de naden van gipsplaten plakt) zwarte &bruine acrylverf, schuurpapiertje.

Als je op deze link klikt, kun je zien hoe het maken van zo'n kaartje ongeveer in z'n werk gaat.

Groetjes en bedankt voor het langskomen op mijn blog!!

Brenda

17 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Gaaf he! Lijkt net echt. Zo kun je schitterende mannenkaarten maken.

Maaike zei

Hele leuke kaart Brenda!!

Miranda zei

Ik vind het een super stoere kaart!!! Gaaf gedaan zeg!

Lean zei

Gaaf lekker stoer ook!
groetjes,lean

Els zei

Ja deze is heel mooi gemaakt. Een hele leuke bezigheid zo. Groetjes Els

Gerdine zei

Dat is een bijzondere techniek! Ik zal het zelf niet snel doen, maar dit is wel een originele kaart!

Cornelie zei

Wat een gaaf effect! Mooi gedaan. Ietwat kil naar mijn smaak, maar toch ook weer heel apart...mmm...twijfelgeval, voor mij dan. Maar zo denkt iedereen er gelukkig weer anders over.
Groetjes Cornelie

Nadine zei

Gaaf! Heel stoer kaartje, super effect.

Jolanda Cuper zei

Prachtig en inderdaad super stoer!
Groetjes Jolanda.

Anita zei

Leuke kaartje met een leuke techniek.
Denk jij dat het ook met zilver alcohol inkt over tape kan?

groetjes Anita

Jolanda zei

oooh helemaal gaaf zeg!! Ik wil dit al heel lang eens proberen maar het is er nog niet van gekomen. Bedankt ook voor je linkje dus :)

Val Artes Digitais zei

Oi amiga, achei seu blog lindo, já estou seguindo e sempre que puder passarei por aqui, trabalho com artesanato, venha conhecer meu cantinho ficarei muito feliz.

valartesdigitais.blogspot.com

Bjs da Val

Anneke. zei

Ziet er heel mooi uit! Leuke techniek.
Groetjes Anneke.

marenmat zei

Heel gaaf e stoer kaartje!! Ik ga zeker even kijken hoe dat moet ;o)

groetjes marlies

M@rjan zei

Jaaa, heel erg gaaf! Leuke techniek!

Groetjes, Marjan

Annette zei

Het lijkt me een moeilijke techniek, ik ga zo even kijken via je link! Hij is FAN-TAS-TISCH!
xoxo Annette

CEE zei

Wat een geweldig leuk kaartje is het geworden en wat een gave link. Ga het zeker ook een keer proberen.
Groetjes,
Carla