dinsdag 10 januari 2012

A star is born

Alweer een geboortekaartje gemaakt! Deze is voor een kennis die een aantal jaren geleden naar Denemarken is verhuisd & daar met zijn deense vrouw inmiddels een 2e kindje heeft gekregen. Ik heb voor deze kaart de sketch van CFY gebruikt. Ik heb er (voor mijn doen) een strakke kaart van gemaakt. Ik heb de kleuren van de nederlandse, friese(rood-wit-blauw) en deense(rood-wit) vlag erin verwerkt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. (klikken= groter)


En van dichtbij:




Voor deze kaart heb ik gebruikt:

Rood,wit en blauw cardstock, stukje lint, sterrenstansjes, verschillende rub-on letters en 3Dtape.

Zo, dit was het weer. Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Groetjes en fijne dag nog,

Brenda

19 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een gave 'strakke' kaart is dit zo met die sterren, ik ben er helemaal weg van :)
Groetjes Chantal

M@rjan zei

Inderdaad voor jouwe doen heel strak, maar erg mooi in deze kleuren! Ook je kaart hieronder is geweldig geworden. Fijn dat je met deze meedoet met CFY, Brenda!

Groetjes, Marjan

ScrappyDoo zei

Ik vind hem strak en mooi. Zou hem zo liften! Wordt tijd voor een stans met sterren!

marenmat zei

Ik vind m erg leuk geworden. Gaaf bedacht met de kleuren van de vlaggen!

Sanne zei

Die sterren knallen van de kaart! Te gek! Simpel, maar toch heel erg mooi! Leuk gedaan!

Liefs Sanne

Lean zei

leuke kleuren lekker stoer ook!
groetjes,lean

Anneke. zei

J, hij is voor jou doen redelijk strak, maar wel heel mooi. Ook de kleuren rood,wit,blauw, lekker nederlands....
Groetjes Anneke.

marianne zei

Heel erg mooi Brenda.Toch maar makkelijk,zo`n creatieve dochter!Bedankt en groetjes van je moedertje.

Nadine zei

Wat een gaaf strak kaartje met een hollands tintje! Super uitvoering van de sketch!

Annemarie zei

Wauw weer een supermooie kaart Brenda!

Inge zei

Wat een leuke stoere kaart!Leuke kleurcombi.

José zei

Ik hou hier heel erg van... mooi strak gemaakt. Te gek met deze kleuren.
Groetjes, Jose

Gerdine zei

Superkaartje, vooral ook met dat rood/wit/blauwe lint! Strak én stoer!

Jolanda Cuper zei

Super dat ziet er geweldig uit met al die sterren!
Groetjes Jolanda.

Monique/bloem zei

Wat een superleuke kaart, heerlijk zo strak, ik hou er wel van! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

Cornelie zei

Je bent lekker op dreef!! Ik vind h'm helemaal super!!
Groetjes Cornelie

Angela zei

Wat een schitterende uitwerking van de schets!!!
Heb even rondgeneusd.... je maakt écht geweldige kaarten!!!
grt Angela

Ellen zei

Vind je kaart heel gaaf!! Lekker stoer met deze kleuren!

Marcita zei

Een prachtige kaart! En mooi met sterren!