woensdag 15 februari 2012

Drie kaartjes

Ik heb met de januari cardkit van Scrapfever ook nog drie kaartjes gemaakt. Buiten het materiaal uit de cardkit heb ik alleen nog wat inkt van Tim Holtz (Stormy Sky en Vintage Photo) gebruikt en wat stansjes,ponsen, embossingfolder en stempeltje uit mijn eigen voorraad.

Happy Birthday:






Kinderverjaardag:








Beterschapskaartje:








Het papier wat ik gebruikt heb is dus van Echo Park Paper, "A Boy's Life" . 

Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Groetjes en tot de volgende post!


Brenda

21 opmerkingen:

Lean zei

3 gave kaartjes heb je weer gemaakt Brenda.
groetjes,Lean

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Prachtige kaarten! De 2de vind ik echt heel gaaf!

Tinie zei

Wat een prachtige kaarten!! Zo leuk vooral de kaart voor de kinderverjaardag vind ik supers!
groetjes Tinie

Marja zei

Het zijn alle drie erg mooie kaartjes! Leuk papier ook gebruikt.

jacqueline zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
Super.

Groetjes Jacqueline

Annemarie zei

Wat een leuke kaartjes Brenda!
Groeten Annemarie

Judith zei

Ze zijn alle drie leuk! De kinderkaart vind ik heel gezellig! Dat komt niet alleen door de kleuren maar ook door de sterren. Ik hou van sterren. Een lief kaartje!
De eerste kaart vind ik heel stijlvol, de derde heel chique. Ze hebben alle drie 'het'!
Groetjes, Judith

Nadine zei

Wat een leuke kaartjes zijn het geworden brenda, lekker vrolijk, vooral die middelste!

Chantal zei

Superleuke kaartjes hoor! Ik vind het echt knap hoe je de kaartjes zo leuk zonder stempelafdrukje kan maken!
Groetjes,
Chantal

ScrappyDoo zei

Ze zijn echt heel leuk. Die kinderverjaardag is zo'n lekker vrolijk kaartje.

Gerdine zei

Mooi! Vooral de tweede. Lekker fleurig. Mag wel in deze grijze tijden :)

Miranda zei

Echt super mooie kaartjes zeg!!!

Scraplijn zei

Supermooie kaartjes, alledrie Brenda,dat is toch echt wel jouw ding!

M@rjan zei

Ik vind ze alledrie gaaf!

Groetjes, Marjan

Tamara zei

ooh de bovenste en onderste vind ik erg leuk!! vooral omdat je die gewoon aan iemand algemeen kan geven :) xx Tamara

Oeneke zei

Prachtige kaartjes en wat een supermooi papier heb je gebruikt

José zei

Wow, wat een prachtige kaartjes Brenda! Bij je eerste vind ik de achtergrond heel erg mooi gedaan. De tweede is heerlijk feestelijk en vrolijk. Mooi al die sterren. Je derde vind ik een prachtige compositie. Mooi hoe je alles hebt geplaatst!
Groetjes, Jose

Sandra1968 zei

Wauw, dit zijn superleuke kaarten!
Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Jetty zei

Mooi kaartjes. Ik vind dat blauwe erg mooi. En die voor de kinderverjaardag is lekker vrolijk.

Juisie zei

Wat een leuk blog heb je Brenda! Je hebt er een volger bij! Mooie vrolijke dingen, super afgewerkt. Vond ook het boekje uit je vorige post superleuk (heb zelf een zoontje van 1), wat een geweldig leuke manier om de eerste verjaardag vast te leggen! groetjes Joyce

stieneke zei

3 prachtige kaartjes Brenda en je mini album is ook heel leuk gedaan.
Gr Stieneke.