woensdag 8 februari 2012

Got milk?

Op het Scrapfever forum hadden we met een groepje een secret scraplift gedaan vorige maand maar ik kon mijn LO nog niet laten zien hier totdat iedereen klaar was met haar uitwerking. Maar, nu staan ze in het album aldaar en mag ik m hier ook showen. Op de foto mijn kleine nichtje met een lekker melkbekkie;) (klik op de foto om m groter te bekijken:) )



En van dichtbij:

















Gebruikte materialen:

Papier van Prima Marketing, wit cardstock, wit en roze kantje, bloemetjes en hartjes,rozewit twine, mini melkflesje, plakpareltjes (Prima M)gehaakte doily, witte chipboard, randpons doily lace, roze en bruine inkt voor de randjes.


Verder heb ik nóg een LO om te laten zien,alleen heb ik die niet gemaakt maar mijn dochter van 10. Ze heeft papier gebruikt van My Little Shoebox en heel veel bloemetjes,hartjes en vlindertjes (van wie zou ze die voorliefde hebben? ;) ) We hebben  de LO op een canvasje geplakt zodat ze hem aan de muur kan hangen op haar slaapkamer. Ik vind m hartstikke mooi geworden en ben heel trots op haar dat ze dit zelf gemaakt heeft!



Nou,dit was het voor nu. Fijne avond nog en bedankt voor het kijken hier op mijn blog!

Groetjes,Brenda

22 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Ik vind jouw LO heel erg mooi!! Prachtig met zulk papier behoeft de rest niet zoveel he!
En dan je dochter, meid wat heb je dat mooi gemaakt. Mooie kleurtjes, leuke foto. Precies goed. Je hebt een talentje mams!

Lisette zei

Prachtig! Rose ligt misschien erg voor de hand maar alles bij elkaar blijft het een geweldige LO.

Miranda zei

Super mooie lo heb je gemaakt zeg! Leuke foto!

Wat kan je dochter het goed zeg!!!! Echt een super gave lo, heerlijk om samen aan de slag te gaan he!?

Els zei

Schitterend mooi je lo van je nichtje, maar de lo van je dochter is ook erg mooi. Kan je zeker trots op zijn Brenda. Ze heeft talent en fijn gezellig samen scrappen.

Boukje zei

Gezellig dat je samen met je dochter kunt scrappen, Isabella heeft zeker het talent van haar moeder geërfd! Mooie LO's, bij allebei mooi de bloemen gegroepeerd!
Groetjes Boukje.

Wendy zei

Wat heb je een prachtige layout's gemaakt.

Groetjes Wendy

marenmat zei

Wat een bol toetje!!! Echt Hollands welvaren!! Mooie LO!
En je dochter heeft het goed afgekeken, wat een prachtige LO is dat ook geworden. leuk idee om m op een canvasje in haar kamer te hangen.

Groetjes Marlies.

Jacquelien zei

Geweldig! De layout van je dochter is ook PRACHTIG. Echt een scrappertje in de dop.

Lean zei

Gave lootjes hebben jullie gemaakt zo moeder zo dochter..TOPPIE!!
groetjes,Lean

Gerdine zei

Brenda, beide LO's zijn prima gelukt! Leuk dat je dochter het ook al in de vingers heeft. Lekker samen scrappen, gezellig hoor!

Ellen zei

Ik vind je lootje super!! Wat een geweldige foto en ik vind dat gehaakte kantje ook zo mooi in de hoek!!
En Isabelle heeft echt talent zeg! Ik vind haar lo ook super!! Daar mag ze trots op zijn!

Manon zei

wat een plaatjes !!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Geweldig!

Brenda zei

beide weer helemaal toppie!!! Ik heb weer inspiratie opgedaan bij je, dank je wel :-)
Lieve groetjes Brenda

Johanna zei

Prachtige LO's! Heel mooi met die bloemen, het gehaakte kleedje en de bijpassende kantjes!
Fijne dag,
Johanna

M@rjan zei

Wat een mooie en lieve lay-out van je nichtje, echt een meisjes LO! De lay-out van je dochter is ook super, zeg! Ze heeft talent, van wie zou ze dat nou hebben?? kanp hoor!

Groetjes, Marjan

Jolanda zei

Geweldig die LO van je nichtje, lekker roze en zo uitgewerkt dat haar vrolijke snoetje super tot haar recht komt.
En wat een mooi lootje van je dochter ook! Die heeft duidelijk een aardje naar haar moeder. Heel mooi gedaan en ook een leuke foto!

Annemarie zei

Wat hebben jullie allebeide een prachtige LO gemaakt.
Wat leuk dat je dochter ook zoveel talent heeft!

Groeten Annemarie

Jetty zei

Hij is mooi Brenda. En die van Isabella is ook gaaf. Leuk hoor dat zij ook al besmet is.

stieneke zei

Hele mooie lo Brenda. De lo van je dochter is echt gaaf. Fijn dat jullie de zelfde hobby hebben.
Gr Stieneke.

Chantal zei

Je dochter heeft haar talent zeker niet van een vreemde! Mooie lay-outs allebei!
Groetjes Chantal

Sandra1968 zei

Twee supermooie LO's!
Enne, je kunt wel zien waar jullie dochter haar talent van heeft ;-)
Het lijkt mij super als je kinderen dezelfde hobby als jou hebben.
Groetjes, Sandra