donderdag 23 februari 2012

Happy Birthday to you

Er is nóg een nieuw challengeblog bij in Nederland, te weten Mi Cas es Su Cas. Eigenlijk zó niet iets voor mij om mee te doen, want Clean &Simple vind ik erg moeilijk, vind het eigenlijk veel te kaal. Maar, ik heb toch  iets bedacht en heb besloten om toch de uitdaging aan te gaan. De uitdaging was : glitter.

Nou, hij is erg clean&erg simple en de glitter zit er ook op. ;)




en hier kun je de glitter iets beter zien:





Het enige wat ik gebruikt heb voor dit CASkaartje is 2 kleuren cardstock, groene inkt, stempel van Martha Stewart en glitterletters.

Fijne dag iedereen en bedankt voor het langskomen op mijn bloggie!

Groetjes,

Brenda

15 opmerkingen:

José zei

Ja soms is clean en simpel erg moeilijk maar jee, je hebt het wel voor mekaar hoor! Ik vind em top. Leuk die sliert met noten en sterren en de tekst er onder. De groene cardstock er onder geeft het de perfect omlijsting.
Groetjes, Jose

Wendy zei

clean en simpel ik vind dat ook zo moelijk het lijkt voor je gevoel dan nog allemaal zo kaal.

Je bent er goed in geslaagd je kaartje ziet er mooi uit.

Groetjes Wendy

Miranda zei

Ik vind het een super leuk kaartje!!! Wat een leuke stempel!

Juisie zei

Misschien toch maar eens vaker proberen, deze stijl, want het gaat je prima af! Mooie stempel, en dat groen past heel mooi bij die zilveren letters! groetjes Joyce

ScrappyDoo zei

Wat leuk dat je toch hebt mee gedaan terwijl het niets voor jou is. Dat is overigens niet te zien! Ik vind hem helemaal te gek. Wat een geweldige stempel en zo leuk met die glitterletters. De inktkleur past ook zo goed bij het cardstock.
Bedankt dat je mee doet bij MCSC!

Sanne zei

Hihi, ik ken het. Clean and simple is ook niets voor mij. Veel te kaal. Hoewel ik het bij anderen te gek vind. Jouw kaart is wel geslaagd hoor. Die letters zijn te gek en die stempel past er goed bij. Knap dat je de uitdaging aan bent gegaan. Wie weet doe ik dat ook nog.

Liefs Sanne

M@rjan zei

Vind het ook moeilijk. Jouw kaart is goed gelukt!!

Groetjes, Marjan

Brenda zei

Ik vind simpel & clean bij andere altijd super leuk, maar zelf lukt het me gewoon niet....
Jouw kaartje is er zo 1 die super leuk is!
Lieve groetjes Brenda

Manon zei

leuk zeg!

Gerdine zei

Perfect gelukt! Echt CaS!

Nadine zei

Erg leuk gelukt hoor! Gaaf stempeltje!

Oeneke zei

Nou, je hoeft je geen zorgen te maken, ook DIT gaat je heel goed af.

Angela zei

Super!!! Geweldig mooi kaart.... vind clean and simpel zeker zo moeilijk als een 'volgeplakte' kaart... Petje af!!!
grt Angela

dithny zei

erg mooi, and less is more!!

Chantal zei

Knap hoor zo een clean en simpel kaartje, ik vind het altijd erg moeilijk maar die van jou is super gelukt!
Groetjes Chantal