maandag 13 februari 2012

Verjaardags mini-album

Met de Januari-Cardkit van Scrapfever heb ik onderstaand mini-album gemaakt. Ik heb er foto's van mijn jongste op zijn 1e verjaardag voor gebruikt.

Dit is de voorkant:



En de binnenkant:






















En de achterkant:



En  nog even close-up:





Gebruikte materialen:

Heb behalve het papier van Echo Park Paper uit de Cardkit, alleen nog wat inkt voor randjes gebruikt ( Stormy sky en Vintage Photo van Tim Holtz) en veel uitgeponste ballonnetjes,labeltjes en vlaggetjes. Geeft het gelijk een feestelijke sfeer:) De letters heb ik gestanst met stansjes van Sizzix, harten en sterretjes waren ook stansen, randpons (Martha Stewart), witte gelpen voor de "gestikte" randjes en wit katoen voor de vlaggenlijntjes. Het cijfer "1" op de voorkant is chipboard en bewerkt met een Glitter Liner (Saphir) en Stormy Sky.


Al met al een hele klus geweest (ja ik geef het eerlijk toe ;) ) En hij is ook behoorlijk dik geworden,maar dat vind ik gewoon erg leuk.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

groetjes en tot de volgende post,

Brenda

24 opmerkingen:

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Erg leuk geworden!

ScrappyDoo zei

Een hele klus idd, maar wat een voldoening geeft dat! Niet dan! Hij is echt megafantastisch geweldig! De vorm maakt het heel apart! Wat een herinnering.

Manon zei

super leuk boekje ! lekker vrolijk!

Agnes zei

Je hebt wel eer van je (vele) werk hoor : PRACHTIG!
Groetjes, Agnes

Wiebine zei

Een prachtig minialbum heb je ervan gemaakt Brenda,
groetjes,
Wiebine

Cornelie zei

Wat een geweldige herinnering! Ziet er supertof uit!!!
groetjes Cornelie

Inge zei

Wat een schattig boekje zeg!
Erg leuk gedaan met die slingers en die vrolijke kleuren!

Brenda zei

Wat een geweldig leuk boekje zeg, en die foto's zijn super!
Lieve groetjes Brenda

Boukje zei

Mooi geworden, daar heb je een heel werk aan gehad!
Groetjes Boukje.

Jolanda en meer creaties....... zei

Wat mooi zeg..

Miranda zei

Echt een geweldig boekje zo!!!

M@rjan zei

Wat een leuk en speels boekje is dit! Dat het veel werk was kan ik me wel voorstellen!

Groetjes, Marjan

José zei

Wat een superleuk autoboekje Brenda. Ik ben er weg van. Kan me voorstellen dat je er even zoet mee bent geweest, maar dat is nou juist leuk, zo'n echt project! Helemaal top!
Groetjes, Jose

Chantal zei

Superleuk album zeg zo in deze vorm! Kan me voorstellen dat daar flink wat werk in heeft gezeten maar het ziet er dan ook superleuk uit!
Groetjes,
Chantal

Vibeke zei

WOW - this is so cool, Brenda!! I love it!!:)

Lean zei

Super mooi boekje geworden Brenda een coole car!
groetjes,Lean

Gerdine zei

Hier mag je echt trots op zijn!! Gave vormen en papiertjes en leuke foto's!

Tinie zei

Wat een superleuk boekje heb je gemaakt!! Helemaal geweldig om te zo mooi te maken!
groetjes Tinie

loes de groot zei

wat een cutie!!!
helemaal super : )))

Wendy zei

Wat een super mooi minialbum heb je gemaakt

Groetjes Wendy

Monique Liedtke zei

Wat een ontzettend leuk boekje is het geworden!! Super! en ja, dat het veel werk was, geloof ik gelijk!!

Tamara zei

ontzettend gave mini.. kleuren passen super bij de foto's.. ook erg leuk die ballonjes! xx Tamara

Sandra1968 zei

Schitterend!
Het lijkt mij ook giga veel werk, maar hij is superleuk geworden :-)
Groetjes, Sandra

Jetty zei

Oooooh wat is die leuk geworden!