woensdag 22 februari 2012

What's cookin'?

Op het Scrapfever-forum deed ik mee met de Personal  Challenge. Ik moest een LO maken aan de hand van een sketch, de kleuren roze/blauw/crème/groen gebruiken en verder ook heel veel bloemen. Volgens mij heb ik aan alles voldaan: (klik op de foto om m groter te bekijken)




en van dichtbij:













Gebruikte materialen:

Papier van Little Yellow Bicycle, Imaginisce, Fancy Pants Designs& October Afternoon, Heel veel bloemen, knoopjes, mini-alphas, papieren doily, bloem/doily(rechtsboven de foto), klokje (Making Memories),hartjes, stoffen brad,tekststickertjes van October A. , groen kant, randpons Martha Stewart, vlinderponsje, inkt voor de randjes (Antique Linen van Tim Holtz), roze plakparels(Prima M.)

En dit was de sketch&kleurenopdracht:




Dit was het weer voor nu. Bedankt voor het kijken hier en tot de volgende post!

Fijne dag en de groetjes,
Brenda

21 opmerkingen:

Lean zei

Mooi geworden heerlijk ook al die bloemen.
groetjes,lean

Jolanda zei

Ik vind m echt geweldig Brenda, wat een mooie kleurtjes, en een hele vrolijke, gezellige uitstraling. Oogt toch rustig ondanks dat je 5 foto´s hebt gebruikt. super!

Jetty zei

Hij is ontzettend gaaf Brenda.

Boukje zei

Hij is prachtig!
Groetjes Boukje.

Ellen zei

Hij is prachtig Brenda! Heel mooi kleurgebruik en leuke embellies!!

Opdracht vind ik zeer geslaagd!

M@rjan zei

Wat een prachtige layout weer, meid! Echt schitterend met al die mooie kleuren en de indeling met meerdere foto's.

Groetjes, Marjan

Wendy zei

Wauw wat een prachtige layout
Knap om zo veel foto's te verwerken
Je uitwerking van de opdrachten is goed gelukt hoor

Groetjes Wendy

Brenda zei

Wauw zeg wat is dit een super GAVE LO zeg!!
Lieve groetjes Brenda

Miranda zei

Erg gaaf zeg!!! Heel leuk al die bloemen en wat een mooie kleuren!

Oeneke zei

Mooi! Hoe doe je dat toch altijd met al die bloemen

ScrappyDoo zei

Deze is ook weer erg gaaf!

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende LO!
Heel erg gaaf.
Groetjes, Sandra

Wendy Schoonhoven zei

Hij is super, echt erg gaaf!!

Thamar, zei

hoi hoi

Wat een super LO heb je weer gemaakt.
Ook ik ben dol op je bloemen.
Ja lachen he ik kan ook niet met die naaimachine overweg. maar een paar streepjes maken over het papier gaat wel.hihi. Kleding maken is niet mijn ding ik gebruik hem alleen als er iets kapot is.

gr Thamar

Ria zei

wat een ontzettend leuke LO ondanks dat er veel foto's op zitten blijft het een rustige lo waar veel op te zien is !!!

groetjes Ria S.

jannekevanveen zei

wat een mooie lo ben gelijk maar volger geworden zodat ik niets hoef te missen gr Janneke

Nadine zei

Dat ziet er goed uit! Je hebt zeker aan de opdracht voldaan, met een prachtig resultaat!

jacqueline zei

Wat een schitterende LO weer, alles past perfect bij elkaar...echt heel mooi.

Groetjes Jacqueline

José zei

Jeetje Brenda, wat istie gaaf zeg! Hele leuke, gezellige foto's heb je gebruikt. En wat een hoop details, zo mooi gedaan en lekker veel bloemen. Ik vind em fantastisch!
Groetjes, Jose

Chantal zei

Mooie lay-out hoor! Gaaf met zoveel bloemen!
Groetjes,
Chantal

Cornelie zei

Wat heb ik allemaal gemist hier?! Die Blogger doet z'n werk niet goed, want ik heb diverse posten gemist, een heleboel moois!!!!! Balen, ik merk het wel vaker.
Groetjes Cornelie