donderdag 1 maart 2012

Big huge hugs ~ DCL #128

Vanmorgen even een kaartje gemaakt voor iemand die wel een paar "huge hugs" kan gebruiken. Ik heb de sketch van Dutch Card Lovers gebruikt. Ik heb m wel een kwart slag gedraaid moet ik zeggen. (klik op de foto om m groter te bekijken:) )




en close-up:



Gebruikte materialen:

Papier van My Mind's Eye en Tilda, cardstock, gehaakte doily, grote roos van Prima Marketing, klein label, stempel,organzalint, parel-lint(?) inkt voor de stempel en voor de randjes heb ik weer Vintage Photo gebruikt van Tim Holtz.

Dit was het weer voor nu. Fijne dag en bedankt voor het kijken!!

Groetjes,Brenda

26 opmerkingen:

M@rjan zei

Supergaaf met die mooie gehaakte doily! Leuk dat je hem gedraaid hebt!Fijn dat je meedoet met DCL!

Groetjes, Marjan

Miranda zei

Super leuke kaart!!!

Fijne dag!

Wendy zei

Wat een prachtige kaart
Mooi met die grote gehaakte bloem met daarop weer een bloem ziet er erg leuk uit.

Groetjes Wendy

Annemarie zei

Mooi gemaakt Brenda, prachtige bloem heb je gebruikt.
Groeten Annemarie

Boukje zei

Mooie kaart geworden, mooi die bloem!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

prachtig kaartje en die bloem is super

Gerdine zei

Heel mooi! Zachte tinten, mooie bloemen!

Anneke. zei

Prachtig, Brenda! Mooie kleuren en ik vind vooral de gehaakte bloem heel mooi.
Groetjes Anneke.

rosalien zei

Wat super gedaan die gehaakte doily. :0 Prachtige kaart.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

dithny zei

Mooi kaartje zeg!
Ik ben sinds kort ook aan het haken geslagen. Is erg leuk om op een kaart te gebruiken.

sjouks kaarten zei

Heel mooi!
Wat is die gehaakte doily gaaf!
Groetjes Sjoukje

Kirsten zei

Prachtig weer Brenda!

Brenda zei

Ik vind hem echt hartstikke leuk!!!
Lieve groetjes Brenda

Cora Hoekstra zei

Prachtig Brenda met weinig een prachtig resultaat.

Blankina zei

Wat een pracht roos!! Mooie kleuren ook.
Ciao uit Italie,

Blankina

Sanne zei

Mooi, vooral die gehaakte doily!

Liefs Sanne

Cornelie zei

Vind h'm prachtig!! Haak je zelf? Wat een mooie bloem! Prachtig papier, roos en tekst! Top kaart!
Groetjes Cornelie

Margot zei

leuk idee om de sketch te draaien! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Wat een schatje!

José zei

Wat PRACHTIG Brenda! Die bloem met de gehaakt doily vind ik super! Mooi ook de donkere randjes om het lichtblauwe papier. TOPPER!
Leuk dat je weer meedoet.
Groetjes, Jose

marian zei

Hele leuke kaart, en de gehaakte bloem is ook mooi.
Groetjes Marian

Anja (scrappie) zei

Prachtig geheel hoor zo met die doily en die bloem. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

Joanna zei

Wat een lief kaartje! De ontvanger is er vast heel blij mee :-)

Jacquelien zei

Wat een mooie kaart Brenda! Ik vind de gehaakte doilies ook geweldig, haak je ze zelf??

Liefs Jacquelien

ScrappyDoo zei

LEuk gedaan! Veel mooier zoals jij hem opzij hebt gedraaid.

Chantal zei

Gaaf zo met die doilie! Supervrolijk vind ik hem!
Groetjes Chantal