maandag 19 maart 2012

Countrygirl

Afgelopen weekend dus op scrapweekend geweest en het was weer helemaal geweldig!!Ontzettend veel gelachen en ook alle projectjes afgekregen. Weinig geslapen maar veel gescrapt. Een zeer geslaagd weekend gehad dus. Ik heb nog niet alles op de foto gezet maar dat komt nog. Hier wel alvast de LO die ik gemaakt heb nav de sketch die we kregen. Op de foto staat mijn kleine nichtje, a real countrygirl ;)
(klik op de foto=grotere foto)



En nog even van dichtbij:











Het papier wat ik heb gebruikt is van Little Yellow Bicycle, de donkerblauwe rand is cardstock. Verder nog gebruikt, veel bloemetjes, randpons van Martha Stewart, kant, ticketstans , roosjeslint, distressinkt (Stormy Sky, Spun Sugar,Barn Door) embossingfolder en chipboardletters met glitter (past zo leuk bij de bling op haar cowboyhoedje!)

De andere projectjes volgen nog dus.

Groetjes en bedankt voor het langskomen,

Brenda

18 opmerkingen:

M@rjan zei

Klinkt gezellig en dan ook nog scrappen, knap! Mooi lootje van je nichtje, echt een meiden LO!

Groetjes, Marjan

Lisette zei

Wat een vrolijke LO die helemaal de sfeer van de foto's weergeeft. Wat een grappig nichtje! Zo lief!

Cornelie zei

Wat een heerlijk weekend lijkt me dat. Klinkt leuk allemaal!
Je LO is erg leuk geworden!

Connie zei

Hij is supermooi geworden Brenda!! Heerlijk frisse kleuren. Daar zijn we wel aan toe met het voorjaar in zicht!
Nu op naar oktober. Heb er al weer zin in :o)

Juisie zei

Wat een leuke LO (en leuke foto's), supercombi dat roze met blauw. Dat weekend klinkt reuzegezellig! Groetjes joyce

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Geweldige lo! onwijs leuke kleuren..

ScrappyDoo zei

Wat een prachtige LO weer. Wat ben je daar goed in.

Oeneke zei

Hij is super geworden, leuk dat je de schets gedraaid hebt, dan krijg je weer een heel ander effect

Lean zei

Je hebt flink lol gehad lees ik en een heel mooi vrolijk lootje gemaakt met je nichtje.
groetjes,Lean

Manon zei

Wow lekker bezig ik zie de link van jo niet zit altijd met stansjes en opbergen dus zou de uitleg wel willen zien kan jij me helpen ?

sjouks kaarten zei

Superleuke lay-out!
Groetjes Sjoukje

Maaike zei

Mooie Lay-out Brenda!

Chantal zei

Vrolijke lay-out in hele mooie kleurtjes! Superleuk hoor!
Groetjes,
Chantal

jannekevanveen zei

mooie lo lekker vrolijk gr Janneke

Miranda zei

Erg mooie lo! Klinkt als een heerlijk weekend!!

Fijne dag!

Wendy zei

wat een prachtige lo

Groetjes Wendy

Sandra1968 zei

Super!

Wiebine zei

Wat een prachtig lootje Brenda !! groetjes,
Wiebine