zondag 25 maart 2012

Drie kaartjes

Heb gisteravond (en vanochtend) 3 kaartjes gemaakt met papier&embellies uit een zgn ruilkitje ; op het Scrapfeverforum stellen we zelf een klein papierkitje (met embellies dus) samen en degene die het eerst reageert mag m hebben. Vervolgens zet diegene er ook weer een setje op, etc. Het moet een kitje zijn waar je tenminste 1 kaart of 1 LO mee kan maken. Ik heb er drie kaartjes mee gemaakt:



en van dichtbij:






en van dichtbij:





close-up:



Dit was het weer, bedankt voor het kijken!

Fijne dag en de groetjes,

Brenda

21 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

prachtig!

ScrappyDoo zei

Ze zijn alledrie geweldig leuk.

Juisie zei

Ik vind het superkaartjes! Vooral die middelste met een beetje die "rommelige" layout, en al die knoopjes, geweldig!
groetjes Joyce

jannekevanveen zei

mooie kaartjes gr janneke

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

ERG MOOI!

Oeneke zei

Leuke kaartjes, die met het craft papier vind ik het mooist

jacqueline zei

Wow wat een mooie kaarten zeg, vooral de eerste vind ik echt een plaatje.
Wat ziet je blog er trouwens ook gezellig uit!

Groetjes Jacqueline

Cornelie zei

Wat een leuk idee!! en wat heb je er een mooie kaartjes mee gemaakt zeg!!
Nummer twee vind ik super!!!!
groetjes Cornelie

marian zei

Het zijn alle 3 hele leuke kaartjes.
Groetjes Marian

Sandra1968 zei

Ik vind ze alle 3 heel erg leuk!
Groetjes, Sandra

Anneke. zei

Ze zien er alle drie prachtig uit. Heel stijlvol.
Groetjes Anneke.

José zei

Wow, ik vind ze fantastisch zeg! Vooral de tweede vind ik onwijs. Heel mooi en origineel design.

José zei

Wow, ik vind ze fantastisch zeg! Vooral de tweede vind ik onwijs. Heel mooi en origineel design.

M@rjan zei

Ik vind ze alledrie gaaf, maar die tweede vind ik het erg bijzonder! Heel apart met de knoopjes, en strookjes. Mooie kleuren ook.

Groetjes, Marjan

Gerdine zei

Ik ben echt helemaal weg van de tweede met al die knoopjes! Geweldig!

Chantal zei

Het ziet eruit als een fantastisch kitje, helemaal super!
Groetjes,
Chantal

Nadine zei

Wat een leuk idee en wat een prachtig resultaat! De eerste is mijn favoriet!

Jacquelien zei

Mooie kaartjes!! Tja, en welke is nu de mooiste?.... Sorry, ik kan deze keer echt niet kiezen, vind ze alle drie super!

loes de groot zei

ze zijn alle drie super : )
mooie kleurtjes ook!

Manon zei

oh de 2 de kaart vind echt geweldig prachtig !!! een liftje mag wel toch ? xx

Jetty zei

Heul erg mooi.