dinsdag 27 maart 2012

EHBO

Alweer een tijdje geleden had ik voor mijn schoonzus (die op de Eerste Hulp werkt) en die binnenkort 50 wordt, een EHBO-doosje gemaakt; en die afkorting staat dan voor Eerste Hulp Bij Ouderdom ; ) Ik kon het nog niet laten zien hier, omdat t anders geen verrassing meer was voor haar. Ze kreeg 50 dagen voordat ze daadwerkelijk 50 wordt, een heel pakket met allerlei felicitaties&kadootjes en verhalen van "vroegâh" van haar familie en vrienden. Zodat ze zich 50 dagen lang kon voorbereiden op het feit dat ze vijftig wordt.

Nou, hierbij dan mijn bijdrage voor haar verrassing:(klikken=groter)

Detail: ik heb het doosje vastgemaakt met een stukje verband; )






een bingosteentje gescand&afgedrukt op fotopapier:


Een Tim Holtz-klok gebruikt , want ja de tijd staat niet stil natuurlijk, die tikt maar door.




















Ik kreeg vandaag een kaartje van mijn schoonzus dat ze mijn kadootje had uitgepakt en dat ze het ontzettend leuk vond. Moet je bekennen dat ik vantevoren al zoveel lol heb gehad met dit doosje te maken&te vullen en aan te kleden. Ik brandde van nieuwsgierigheid natuurlijk naar wat mijn schoonzus er van zou vinden. Gelukkig kan zij een grapje wel waarderen : )

Dit was het weer voor nu. Bedankt voor het kijken en nog een fijne avond gewenst!

Groetjes,Brenda

17 opmerkingen:

José zei

Ik kan me voorstellen dat je ontzettend veel lol en plezier hebt gehad om dit te maken. Wat een ontzettend leuk project Brenda. En zoveel leuke details. Ik kijk mijn oogjes uit!

jacqueline zei

Wat ontzettend leuk en gaaf bedacht zeg.....geweldig.

Groetjes jacqueline

Cornelie zei

Wat een onwijs leuk en grappig cadeau! Super origineel!!
Tof Brenda!
Groetjes Cornelie

Jolanda zei

Supergaaf Brenda!! Geweldig die to do tips ook :):) Wij hebben mijn schoonzus ook zoiets kado gedaan toen ze 50 werd, viel erg in de smaak hihi.

Juisie zei

Ik vind het idee van 50 dagen vantevoren allemaal kleinigheidjes echt heel leuk! Ook jouw bijdrage is super, die ga ik echt onthouden voor de volgende sara/abraham in mijn omgeving. Echt mooi gemaakt, met leuke details, dat verband... hihi groetjes Joyce

Oeneke zei

Wat een geweldig leuk idee! Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig was naar haar reactie.

Gwendolyn zei

Hahaha wat een humor! Echt een superleuk cadeau!

Liefs Gwendolyn

Wendy zei

wat ontzettend leuk en mooi moest er wel om lachen geweldig om te krijgen als je 50 word.

Groetjes Wendy

Jetty zei

geweldig idee.

M@rjan zei

Oh wat leuk!! Humor!! Kan me voorstellen dat je graag wilde weten hoe ze erover dacht!

Groetjes, Marjan

stieneke zei

Geweldig idee, prachtig gemaakt

ScrappyDoo zei

Hahahaha, idd erg grappig en lollig. LEuk gemaakt!!

Miranda zei

Erg leuk gedaan zeg!!! Super ook die strik met verband!

Fijne dag!

Annemiek zei

Ik heb laatst ook zoiets gemaakt! Errug leuk!!

Gerdine zei

Haha, wat een geweldig idee!! 50 voor 50! Ga ik onthouden! EHBO doosje is ook erg leuk!

Sandra1968 zei

Geweldig leuk! En ook een heel leuk idee om gezamenlijk wat te maken voor de 50 dagen voorafgaand :-)

Chantal zei

Hahaha, super orgigineel! Ik kan me voorstellen dat ze bij het uitpakken echt wel in een deuk heeft gelegen :)
Groetjes,
Chantal