zaterdag 10 maart 2012

It's a boy ~ Liftchallenge #11

Eindelijk weer eens een blogpost van mij, heb het de laatse tijd te druk met andere dingen. Dit geboortekaartje heb ik gemaakt nav de Liftchallenge. Hij is voor de trotse ouders en 3 grote broers van de kleine Benjamin:

(als je op de foto klikt kun je m groter bekijken)



En van dichtbij:







Wat heb ik gebruikt voor deze kaart?
Cardstock, papier van The Girls Paperie en Little Yellow Bicycle, kant, randpons hartjes van Martha Stewart, swirl stans (Sizzix) ,bannerstans, stempeltjes Marianne Design, framepje laatst meegenomen uit Japan (nu al spijt dat ik er niet meer heb meegenomen!),jutetouw,blauw lint, blauwe inkt voor de stempels en voor de randjes heb ik Antique Linen gebruikt van Tim Holtz (die heb ik ook gebruikt voor de "stiksels") .

Dit was het voor vandaag. Fijne dag iedereen!! De zon schijnt hier , echt heerlijk!

Groetjes en bedankt voor het langskomen,

Brenda

17 opmerkingen:

Juisie zei

Wow, wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt. En wat een mooie foto's heb je vervolgens weer van je kaart gemaakt, dat maakt het een nog mooier "plaatje"! Ik voel een top-3 aankomen... groetjes joyce

Zussenknutsel zei

Mooi hoor!
& het framepje is ook erg leuk inderdaad.
x
Zussenknutsel.blogspot.com

M@rjan zei

Heel erg mooie lift! Zo leuk, die doily met de grote strik erboven in de kleur van het ruitjespapier. Mooie kantverwerking en ook een leuk detail is de centimeter.
Fijn dat je weer meedoet, Brenda!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Mooie lift weer Brenda!! Prachtig! Dat houten ornament is mooi om het silhouette heen! Top strik, en idd die cm is heel leuk!
Heel erg bedankt weer dat je met ons meedoet!
Groetjes cornelie

xxx Myra xxx zei

wat een mooierd!!!

Jetty zei

wat een prachtig kaartje. Toevallig heeft een nicht van mij ook een zoontje gekregen dus dit is mooi wat inspiratie voor mij. Vind zulke kaartjes altijd wat lastig.

Oeneke zei

Mooi kaartje! Lief en toch een beetje stoer door de kleur van het frame en de antique linnen

Angèle zei

Dank voor je aardige reactie Brenda. Ik ben blij dat ik hier langsgekomen ben want jij hebt een bijzonder mooi kaartje gemaakt. Daar ga je volgens mij hoge ogen mee gooien bij de LC!
Veel succes en voor jou ook een fijn weekend.

Boukje zei

Mooie kaart, 'k zie hier wat je uit Japan had meegenomen :) Leuk om zo op je reizen wat tegen te komen!
Groetjes Boukje.

Nadine zei

Nou op het nippertje, maar wat een GAVE kaart! Ik vind hem super schattig en toch ook stoer, erg leuk! Bedankt weer voor het meedoen! Fijn weekend verder!

Brenda zei

geweldig leuk kaartje!! Die ga ik onthouden :-)
Lieve groetjes Brenda

José zei

Prachtig Brenda! Dat frame vind ik heel gaaf. Mooie randen onderaan. Ik vind het een topper!
Leuk dat je weer meedoet.
Groetjes, JOse

Jacquelien zei

Brenda wat een prachtige kaart!! Alles is prachtig opgebouwd en 1 geheel geworden, prachtig!

Sara zei

Een heel leuk en lief kaartje... Vooral dat stempeltje is ook zo schattig. Doet me wat denken aan Jip en Janneke :)

Gerdine zei

Mooi!

Chantal zei

Wat een lieve babykaart zeg! Helemaal top!
Groetjes,
Chantal

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart! Heel erg leuk.
Groetjes, Sandra