dinsdag 20 maart 2012

Labeldoosje en theedeussie (DCL #131)

Zoals beloofd hier dan nog de andere projectjes die ik tijdens het scrapweekend heb gemaakt. Het eerste is een labeldoosje:



en de achterkant:



en in het doosje zitten 10 labels met foto's:







De binnenkant ook bekleed:


De naam van het papier is me even ontschoten.

En dan heb ik ook nog een theedoosje gemaakt; hiermee doe ik mee met Dutch Card Lovers #131 : maak of pimp een bestaand of zelfgemaakt doosje of tasje.









ook nog een "melkpak" gemaakt:

Het tweede theedoosje heb ik niet afgekregen,maar dat komt nog. Al met al een produktief weekendje geweest dus : )

Bedankt voor het langskomen op mijn bloggie!

Groetjes en fijne dag vandaag verder,

Brenda

31 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Kan niet meer zeggen dan: waaw! wat een gave creaties. Echt schitterend allebei.

Chantal zei

Ooooh, wat een leuk idee dat labeldoosje! De andere twee projecten vind ik ook erg gaaf!
Groetjes Chantal

jacqueline zei

Schitterend zeg...wowwww.
Vind vooral je theedoos geweldig!!!
Groetjes Jacqueline

Lean zei

Wauw beide zijn heel mooi geworden Brenda!
groetjes,lean

Brenda zei

Wat een gave dingen heb je gemaakt zeg!! Heel erg leuk!! geweldig papier heb je ervoor gebruikt!
Lieve groetjes Brenda

Jolanda zei

Wat een supergave dingen heb je gemaakt Brenda! Echt heel mooi. En je bent ook behoorlijk productief geweest tijdens het weekeind. Fijn dat het zo geslaagd was!

Joanna zei

Wat een prachtige creaties weer! Dat theedoosje is super, het papier vind ik ook erg mooi. Als ik dit allemaal zie, krijg ik ook wel weer zin om meer te scrappen.
Groetjes!

Sanne zei

Wat een geweldige projectjes! Zo gaaf! Blijf er naar kijken! Vond het papier van het eerste project zo mooi! Besef me dat ik het zelf ook heb, zaterdag op de beurs gekocht (Fabulous van Simple Stories).

Liefs Sanne

Juisie zei

woow, dit zijn echt geweldige creaties. Mooie doosjes zeg. En ook die labels zijn echt heel erg mooi, wat leuk zo uit dat doosje! Super, groetjes Joyce

Oeneke zei

Heel mooi en wat kleuren de theezakjes mooi bij het papier wat je gebruikt hebt

Cornelie zei

Jeetje miena hé, wat mooi allemaal!!! Je kan zo meedoen met de challenge van DCL! Ga maar kijken.
Heel knap gemaakt, en het ziet er allemaal super uit!
Groetjes Cornelie

Tinie zei

Erg mooi!! Het doosje met de foto's is zo leuk!!
groetjes Tini

hilde janbroers zei

Hele gave projectjes weer zeg! Super gedaan.

Thamar, zei

hoi hoi

wat een super leuk idee met die labels echt gaaf. hoe heb je die gemaakt tags bags en boxes van de cricut? Ik ga ook zoiets maken ben er helemaal weg van.
je bent wel weer ergggg druk geweest.

gr Thamar

Wendy zei

Wat een mooi theedoosje en wat een gaaf minialbum

Is daar een patroon van van dat label/doosje minialbum?

Groetjes Wendy

mieke zei

Zo je bent druk bezig geweest.
Een voor een schitterend !!!

Mieke

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rjan zei

Er ging iets fout... sorry. Ik vind dus AL je deussies helemaal TOP!!!

Groetjes, Marjan

rosalien zei

Wauw, wat een schitterende creaties heb je gemaakt. En wat een mooi papier, ik vindt ze helemaal geweldig, ook het theedoosje vindt ik gaaf. Super gedaan. :))
Bedankt voor het mee doen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Agnes zei

Allemaal mooi ,Brenda !

Gerdine zei

Wat een mooie projecten allemaal!

Ellen zei

Wat een gaaf theedoosje Brenda!
De rest is trouwens ook prachtig...
Bedankt voor je deelname aan DCL!
Groetjes Ellen

Angèle zei

Wow! Ik ben onder de indruk van je creatie's! De theetoren had ik nog niet eerder gezien en vind ik bijzonder leuk om kado te doen.

Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

Groetjes, Angèle

Miranda zei

Dat ziet er echt super leuk uit!!!! Leuk met die foto's erin!

Fijne dag!

Vera zei

Wat een gave doosjes zeg, dat labeldoosje is echt een tof idee, die ga ik onthouden :)

Groetjes

Vera

Sandra1968 zei

Allemaal geweldig mooi!

miriam zei

wat een gave en prachtige creaties
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Manon zei

wat een geweldig doosje is dit zeg! Echt top!
Groetjes Manon

Boukje zei

Mooie projecten heb je gemaakt! Je had zulk mooi papier voor je labeldoosje! Je theedoosje is ook mooi!
Groetjes Boukje.

Lisette zei

Gefeliciteerd! Je hebt gewonnen! En terecht, het is werkelijk prachtig. Heb je een patroontje toevallig?
x

Cornelie zei

....joepie, en gelijk staat ze in de top 3 met d'r mooi theedoosje! Leuk!
gefeliciteerd!
Groetjes Cornelie