donderdag 29 maart 2012

Minialbum en Kiekeboedeussie

Van de week had ik nog een minialbum en een zgn "kiekeboedoosje"gemaakt , naar aanleiding van een aantal workshops die waren georganiseerd op het  Scrapfever Onlineforumweekend alweer een paar weken geleden. Ik vond de workshops té leuk om niet te maken, maar ja, de tijd ontbrak me de laatste tijd. Maar goed, hierbij dan alsnog 2 van mijn creaties:

Het minialbum:



...met envelopjes en tags






En dan nog het "Kiekeboedoosje" ; als je aan het touwtje trekt, schuift het doosje open. Geinig hè?





Voor de werkbeschrijving van het doosje en het minialbum kun je kijken op de site van Scrapfever.

Bedankt voor het langskomen hier en tot de volgende post!

Fijne avond!

groetjes,Brenda

13 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtig gemaakt! Heel erg mooi!
Groetjes Jolanda.

Nadine zei

Ziet er goed uit zeg! Wat een leuke creaties. Ik ga snel even kijken bij scrapfever!

José zei

Oooh dat boekje is enig. Wat een super idee om tags in envelopjes te gebruiken. Ik vind het prachtig.
Het doosje is enig Breda. Mooie randjes!
Groetjes, Jose

ScrappyDoo zei

Hahahaha, Little Red Riding Box ofwel Rooddoosje, hahaha. Als je aan het touwtje trekt...... Moest er om lachen. Minialbum is mooi, ziet er romantisch uit.

Lisette zei

Wat een prachtig mooi mini boekje!!!

Anneke. zei

Super leuke projecten, Brenda! Kan me voorstellen dat jet het te leuk vond om het niet te maken. Ook bij mij onbreekt de tijd meestal...
Groetjes Anneke.

Oeneke zei

Alletwee weer heel mooi Brenda,grappig is dat kiekeboe doosje en die knijper sluiting is een super idee

Sandra1968 zei

Ik vind ze heel erg leuk!
Groetjes, Sandra

Gerdine zei

Erg leuk!

Jacquelien zei

Ze zijn beide erg leuk!

Annette zei

Wat een prachtig minialbum, leuk die roosjes, knijper! xoxo Annette

M@rjan zei

Bijna gemist deze... dat zou jammer zijn, want het zijn allebei weer erg gave creaties!!

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Ziet er ook weer erg gezellig uit al die projectjes! Leuk hoor!
Groetjes,
Chantal