donderdag 15 maart 2012

Van alles wat...

Ik heb nog een paar dingetjes gemaakt de afgelopen tijd die ik maar even in 1 post zal zetten. Om te beginnen nog een tweetal LO's van afgelopen weekend (Onlineforumweekend bij Scrapfever ) en een heel handig opbergalbum.

De eerste LO was aan de hand van een sketch (en het thema voorjaar):








En de 2e LO was met een zogenaamde "blinde scrap":







Gisteren heb ik dan nog het superhandige album gemaakt met een workshop van Jo; op haar blog staat een linkje met een beschrijving van haar workshop.



de binnenkant:

















Heel handig dus om alle stansjes en tickets ed in te bewaren!


Verder heb ik nog een paar voorbeeldalbums gemaakt voor de beurs in Den Bosch waar Chantal van Scrapfever deze dagen staat. Ook weer gemaakt met de cardkit van januari, maar met 2 heel verschillende resultaten; )


Allereerst de "bonte" : hij lijkt veel op het mnialbum wat ik laatst al had gemaakt, alleen deze keer is het met een chipboard boekje in de vorm van een vliegtuig. Heb ongeveer dezelfde foto's gebruikt:






En hieronder een variant, met zwartwit foto's en blauw papier, wat wel een mooie sfeer geeft, al zeg ik het zelf. Heb er nog wat tickets tussen gedaan om het wat voller te maken ;)


Dit is de voorkant:




En hier een overzichtje van de binnenkant:






Nou, dit was het voor dit moment. Morgen ga ik op Scrapweekend, met vnl "noordelingen-die-ook-scrapverslaafd-zijn". Heb er superveel zin in!! Volgende week heb ik weer iets meer tijd om alle blogs van jullie te bezoeken. :)

Groetjes en geniet van het mooie weer (eindelijk!!) en alvast een heel fijn weekend,


Brenda

12 opmerkingen:

Oeneke zei

wauw! Het begint bijna op werken te lijken ;-) mooie dingen allemaal. ik vind de LO van je dochter super!

Naomi zei

Mooi allemaal hoor!
Ik ben erge fan van je 'vliegtuigalbums' ze zijn erg mooi!
Heel erg leuk idee voor het opbergen van de stansjes ik ga zeker ook eens bij Jo kijken!

Veel Liefs
Naomi

Boukje zei

Wat heb je veel gedaan! Mooie LO's en leuk om jezelf een extra uitdaging te geven om met oud papier te werken! Je boek is ook handig voor je stansjes!
'k Zie je morgen op het weekend, gezellig!
Groetjes Boukje.

marjon zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Die albumpjes zijn erg cute!

jannekevanveen zei

jij bent lekker bezig geweest ziet er allemaal ook heel mooi uit gr Janneke

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Zo zijn je stansjes heel overzichtelijk! Leuk..

ScrappyDoo zei

Prachtige LO's, en 2 geweldig mooie albums. Geniet van je weekend

Wiebine zei

Wat ben jij druk geweest zeg, en dat album vind ik helemaal handig zeg, die komt op mijn to do lijstje te staan, tot vanavond !
groetjes,
Wiebine

Miranda zei

Zo!!! Wat gaaf gedaan zeg!!! Je hebt hele mooie creaties gemaakt!!!

Fijn weekend vast!!
Doei doei

Chantal zei

Leuke dingen allemaal hoor, veel plezier op scrapweekend!
Groetjes,
Chantal

M@rjan zei

Zo hee, ben jij even productief geweest! Ik vind het allemaal weer erg gaaf, Brenda. Ook je albumpjes!

Groetjes, Marjan

José zei

Zo zeg, je hebt niet stilgezeten zeg! WAT een prachtige creaties heb je gemaakt zeg! Die albums zijn gaaaaaaf en wat een mooie LO's leuke foto's!