zondag 15 april 2012

"Dikke zoem" en "HiepPiephoera"

Vanmiddag weer eens iets anders gemaakt dan wat ik normaalgesproken maak: een clean-and-simple kaartje,voor de uitdaging bij mi Cas es su cas.  Of eigenlijk wel 2! Ik had de eerste gemaakt en vond m eigenlijk heel origineel, tót ik m wilde linken en zag dat iets soortgelijks al door het DT was gemaakt. Hmmm, toen nog even verder geneusd in mijn stempelvoorraadje en kwam toen nog een andere dierenstempel tegen. Want dat was de uitdaging; een cas-kaartje met een knipoog naar dieren.

Nou, hier dan de eerste: de tekststempel is een van de digi's die ik een tijdje terug had gewonnen bij de 1e uitdaging van MCSC,dus dat kwam heel mooi van pas hier ; ) De bij heb ik gestempeld en met embossingpoeder bewerkt (moet nog even oefenen met mijn nieuwe speelgoed; ) )



En dan de 2e kaart: Ook deze tekststempel is 1 van de digi's. (Deze digi's kun je trouwens bestellen, via de site van Mi Cas es Su Cas . Daar staat een linkje van de sponsor ; ) )

De kaart is lichtblauw, maar op de foto lijkt hij wel grijs. Nou ja, een muis is natuurlijk ook grijs. Vond deze stempel van feestende muisjes(Graphic 45) wel erg schattig en goed passend bij die tekst"wolk".

Nou, ik ga de kaartjes even linken bij Mi cas es su cas. Fijne dag nog verder en bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Groetjes,Brenda

21 opmerkingen:

M@rjan zei

Vind ze echt EniG! Vooral de muisjeskaart steelt mijn hart.

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Wat een leuke kaartjes! Ook ik vind vooral die met de muisjes erg schattig! Dank je wel voor je deelname bij MCSC!

Jacquelien zei

Wow, dit is wel even iets heel anders dan we van jou gewend zijn. De kaartjes zijn wel superschattig!!

Anneke. zei

Vind hem super leuk. Brenda!
Groetjes Anneke.

José zei

Tof gedaan Brenda! Leuke teksten bij toepasselijke afbeeldingen. De eerste vind ik erg gaaf.

ScrappyDoo zei

De eerste is heel mooi gedaan. Maar die tweede, geweldig. Echt een leuke stempel en dan samen met dat wolkje. Schitterende creatie. Leuk dat je weer mee doet met MCSC!!

Marlieke zei

Ze zijn alletwee helemaal goed! En ach....wat maakt het uit als jouw kaartje overeenkomsten vertoont met een door een DT gemaakt kaartje ;-). Leuk dat je meedoet met MCSC.

Lean zei

Gaaf zijn ze en ja echt weer iets anders maar zeker niet minder mooi.
groetjes,Lean

Tinie zei

Zooo leuk deze kaartjes!! Ik vind de opdracht erg moeilijk, maar die van jou zijn heel goed geslaagd!
groetjes Tinie

Christine zei

Prachtige deelname aan MCSC! Die muisjes zijn helemaal te gek!
Leuk dat je deelnam aan MCSC!
Liefs
Christine

Els zei

Schattige kaartjes en die dikke Zoem vind ik wel heel erg leuk.

Oeneke zei

Mooie kaartjes, de muisjes zijn heel leuk, maar die dikke zoem vind ik super

Cornelie zei

Leuk gedaan! Leuke kaartjes allebei!
Groetjes Cornelie

Miranda zei

Dat zijn weer 2 hele mooie kaartjes!!!

Delia zei

Leuke kaartjes ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

danielle zei

Ik vindt allebei de kaartjes erg leuk geworden, succes met de challenge.

Groetjes, Danielle

Chantal zei

Allebei superleuke kaarten Brenda! Geweldige tekstjes zijn het ook he!
Groetjes,
Chantal

Ellen zei

Geweldige kaarten Brenda, super teksten en leuke bijpassende afbeeldingen.
Groetjes Ellen

Lin zei

Ik vind ze helemaal geweldig Brenda. Leuk gedaan.

Marit zei

Leuk dat je de tekstwolkjes hebt gebruikt voor je kaarten! Het zijn plaatjes geworden!

Bedankt voor het meedoen met MCSC!

Groetjes,
Marit

Angélique zei

Wat een superschattige kaarten!
Bedankt voor het meedoen met MCSC! :)
Zaterdag komt er weer een nieuwe challenge online... hopelijk zien we je dan weer terug :)

*hugs*
Angélique