zaterdag 7 april 2012

Love is in the air

Op de valreep nog een kaartje gemaakt voorde uitdaging bij  De Liftchallenge. Dit is m geworden:







En close-up:




Het papier wat ik gebruikt heb is van Bo Bunny "Country Garden Collection". Verder cardstock, pons van Martha Stewart(moest het randje omvouwen want anders zaten de hartjes ondersteboven), geelwit twine en zwarte fijnschrijver en een klein beetje inkt (Tim Holtz) om het ponsrandje iets meer naar voren te halen. De "touwtjes" aan de luchtballon heb ik alleen geprikt en niet genaaid. Vond het anders wat "vol" &druk worden.

Nou, ik zal m nog even linken. Fijne dag iedereen en bij deze wens ik iedereen ook heel fijne Paasdagen!!

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda

23 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een ontzettend leuke kaart zeg en wat leuk dat je de tekst om de luchtballon hebt geschreven.
groetjes,
wiebine

Cornelie zei

Heel erg leuk je luchtballon!! Het randje onderaan doet het ook goed!
Leuk dat je weer met ons meedoet!!
groetjes cornelie

M@rjan zei

Ik vind het weer een erg goede lift, Brenda! Fijn dat je weer meedoet.

Groetjes, Marjan

Vera zei

Superleuk kaartje!!
En leuk met die tekst rond die ballon!

Groetjes

Vera

Boukje zei

Leuke uitwerking van de lift! Je layout van hier onder is ook mooi, mooi de foto's bij elkaar!
Groetjes Boukje.

José zei

Wat een gave luchtballon! Ik vind em super geworden en ook de xoxo onderaan is te gek! Hele goeie lift Brenda en tof dat je weer meedoet.
Groetjes, Jose

Jolanda Cuper zei

Wow wat een top lift! prachtig en erg origineel met die luchtballon!
Groetjes Jolanda.

ScrappyDoo zei

Als je denkt dat er geen mooiere vorm meer kan komen.....Waaw. Deze is ook heel gaaf bedacht.

ScrappyDoo zei

Volgens mij heb je de verkeerde button meegenomen. Hier beweegt niet ik sta in de top 3. Als je hem nog wil, haal hem maar op.

Oeneke zei

Heel mooi kaartje, lekker strak en luchtig ;-)

Gerdine zei

Gaaf gedaan! Ook met die tekst langs de ballon!

sjouks kaarten zei

Wat een gave lift!
Vooral die tekst om de luchtballon is geslaagd!
Groetjes Sjoukje

Juisie zei

Wat een goed idee om een luchtballon te gebruiken! Die ga ik onthouden! Groetjes joyce

Angèle zei

Echt gaaf Brenda! Het papier van BB leent zich heel goed voor deze challenge ;) En die ponsrand ken ik nog niet maar is echt heel leuk!

Fijne Pasen, Angèle

Miranda zei

Super leuk kaartje zeg!!!
Fijne dagen!

Scraplijn zei

Heel erg leuk kaartje Brenda!

Marijke en Chantal zei

Wauw wat een mooie lift, leuk zeg de luchtballon! Mooi ook de tekst rondom! Prachtig geheel.

Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Prachtige lift Brenda, goed gevonden hoor die luchtballon.
Groetjes Ellen

Nadine zei

Ik vind het niveau van de kaartjes die jij op de valreep plaatst altijd heel hoog hoor! Deze is ook weer erg leuk uitgevoerd, mooi embossingrandje aan de onderkant! Bedankt voor het meedoen!

Anneke. zei

Prachtig, Brenda! Wel heel toepasselijk bij jou ;)
Groetjes Anneke.

Jetty zei

Helemaal geweldig.

Els zei

Bijzonder mooie Luchtballon en wat leuk die tekst er om heen. Helamaal super!

marian zei

Een hele leuke lift, een mooie luchtballen. Jij ook nog en goed Pasen..
Groetjes Marian