zaterdag 14 april 2012

Miracle

Gisteravond nog een kaartje gemaakt met de sketch van Cardabilities. Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een "Ruil-kitje". Weet er dus geen naam van. Dit kaartje is voor mijn zus, die zwanger is van een tweeling!! Vandaar ook de 2 babietjes en twee hartjes op het kaartje. :) de kleuren van het kaartje zijn roze en blauw want we weten nog niet of het jongetjes of meisjes zijn. (klik op de foto om m groter te bekijken)







Dit was het weer, fijne dag nog en bedankt voor het langskomen op mijn blog : )

Groetjes,Brenda

18 opmerkingen:

M@rjan zei

Superlief kaartje, met mooie papiertjes; een beetje nostalgische uitstraling krijgt het daardoor en door het plaatje.

Groetjes, Marjan

Lisette Harzing zei

Heb je je inspiratie weer terug? Zo te zien wel. Schattig, die twee babyhoofdjes, zo lief!
Je zus zal wel heel blij zijn met deze kaart.

José zei

Wat een mooitje zeg. Heel lieflijk. Schattig het kleine veiligheidsspeldje erbij. Een tweeling... poeh!

Lean zei

Wat een droppie van een kaart weer Brenda.
groetjes,lean

Boukje zei

Mooi kaartje, volgens mij is het papier van Eline's nursery, mooi!
Groetjes Boukje.

Anneke. zei

Prachtige kaart voor je zus, Brenda!
Groetjes Anneke.

Marja zei

Wat een leuk kaartje zeg en ook mooi papier. Zo romantisch!

Oeneke zei

Heerlijk romantisch kaartje

Klaske zei

Mooi gedaan zeg!

jacqueline zei

Wat een prachtige kaart zeg, heel mooi geworden.
Mooie kleurencombinatie en die 2 baby hoofdjes...geweldig.

Groetjes Jacqueline

ScrappyDoo zei

Wordt je meteen twee keer tante! PRoficiat. Ik vind alles mooi behalve die twee hoofdjes, mag ik dat zeggen?

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Mooie stijl! Ik kan niet zo goed scrappen in deze stijl;-)

Juisie zei

Wat een leuk idee zo met die twee bloemetjes en hartjes. mooie toevoeging bij een tweelingzwangerschap! Gefeliciteerd, en fijn weekend, groetjes joyce

Els zei

Mooie kaart en wat leuk voor een tweelingzwangerschap.
Goed weekeinde.

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!

Lin zei

Hij is leuk Brenda!! en gefeliciteerd he

Jacquelien zei

Prachtige kaart Brenda! Het papier vind ik erg mooi en je hebt er weer zo'n mooi geheel van gemaakt, prachtig!

Chantal zei

Superlief en idd te gebruiken voor zowel jongens als meisjes!
Groetjes Chantal