dinsdag 17 april 2012

Nóg meer CAS!

Gisteravond nog een paar Clean&Simple-kaartjes gemaakt voor de uitdaging bij Mi cas es su cas . Hoe langer ik bezig was, hoe meer ideetjes er naar boven borrelden! Zelfs mijn man belde gisteren nog vanaf zijn werk met een idee, waardoor ik zelf weer op een ander ideetje kwam. Hier zijn ze: (klik op de foto om m groter te bekijken)










Naar aanleiding van een kaartje van Boukje: Bèèèètterskip (is fries voor beterschap) Ik heb er nog een lintje met opdruk van de friese vlag op geplakt, schaapje komt van internet.








Plaatje komt van internet, zelf ingekleurd,gecopiëerd &verkleind en toen geprint op cardstock. Verder rub-on-letters en minialphas


Nou, dit was wel even een overdosis CAS ; ) Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik had zelf best veel lol met het maken van deze kaartjes, en dan vooral het verzinnen van de tekstjes.

Groetjes en bedankt voor het langskomen hier,

Brenda

20 opmerkingen:

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Haha jij gaat helemaal los! Gewelig dat je zo enthousiast bent;-)

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Haha jij gaat helemaal los! Gewelig dat je zo enthousiast bent;-)

Lean zei

hihihhi je hebt de smaak te pakken zeg.En ze zijn super gaaf ook.
groetjes,Lean

M@rjan zei

Gaaf hoor, je hebt het lekker laten borrelen, die ideetjes dan hè? Vind ze enig!

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Wat leuk om dit te lezen en te zien! Je hebt echt geweldige kaarten gemaakt, heel origineel! Dank je wel om mee te doen met MCSC!

Delia zei

Wat een leuke kaartjes allemaal ! Ik vind de tekst bij de slang helemaal geweldig en het kuikentje vindt ik echt schattig !

Ellen zei

Geweldige kaarten weer Brenda, super teksten en leuke bijpassende afbeeldingen.
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Nou super tof toch! Helemaal leuk! Vooral dat kuikentje...lief!
Groetjes Cornelie

Christine zei

Wat heb jij een leuke reeks gemaakt! Ik ben helemaal weg van het kuikentje! Bedankt om mee te doen aan de challenge van MCSC!
Liefs
Christine

ScrappyDoo zei

Hhahaha, erg leuk. En dat je man je ook nog op ideeën brengt, geweldig! Leuk om je enthousiasme te zien!

José zei

Halelujah, wat een inspiratie zeg. Enig vind ik ze en zulke leuke teksten er bij! Te gek!

Oeneke zei

Super!Je moet er maar op komen, prachtige kaartjes met hele leuke teksten

jacqueline zei

Wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt zeg, helemaal te gek vooral de titels....super.

Groetjes jacqueline

Chantal zei

Haha, wow wat een creatief brein die zoveel van die leuke CAS kaartjes kan bedenken! Ze zijn stuk voor stuk supergaaf!
Groetjes,
Chantal

Gerdine zei

Spelen met taal blijft leuk voor kaarten!

Juisie zei

Wat creatief zeg, je bent echt goed met taal. Die R U tokking to me, hihi... Groetjes joyce

Jetty zei

Leuk Brenda.

Marlieke zei

hahahahaha wat leuk dat je niet meer af te remmen was. Leuke serie kaartjes heb je gemaakt. Nogmaals bedankt voor je enthousiaste deelname aan MCSC!

danielle zei

op hol geslagen! LOL ik vindt ze stuk voor stuk erg grappig.

Marit zei

Wat leuk dat je man zelfs meedoet! Bedankt voor je prachtige inzendingen voor MCSC, de slang is mijn favoriet!

Groetjes,
Marit