dinsdag 22 mei 2012

een paar kaartjes

De afgelopen tijd amper tijd gehad om te scrappen&bloggen. Sorry dat ik niet zoveel kom "buurten" de laatste tijd. Over anderhalve week hoop ik weer meer tijd te hebben voor m'n hobbies;)
Heb nog een paar kaartjes om te laten zien die ik een tijdje geleden al gemaakt heb.

De eerste is een kaartje om te feliciteren met een zwangerschap, gemaakt met Tilda papier (daar houdt de ontvangster van):








De tweede is voor een collega van mijn man, die laatst getrouwd is op Ameland bij (in??) de vuurtoren. Nu had ik geen papier met de afbeelding van de Amelander vuurtoren,maar nog wel erg leuk papier van Maja Design waar ook een vuurtoren op stond.











De laatste is voor een jarige. Papier is van The Scrapcake. Lekker fleurig papier vind ik zelf :)







Zo, dit was het voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog! Geniet van het mooie weer!!

Groetjes,

Brenda

13 opmerkingen:

Gerdine zei

Mooie kaartjes, Brenda! Vooral die eerste. Mooie strik en die bloemetjes erbij maken het helemaal af!

Manon zei

Wat een super leuke kaartjes Gr. Manon

Nadine zei

Erg leuk, alle drie, maar vooral die met die vuurtoren vind ik super origineel. Ik houd er ook wel van om mee te denken met de ontvanger, is goed gelukt bij jou!

Annemarie zei

Wat heb je weer superleuke kaarten gemaakt!
Groeten Annemarie

Boukje zei

Mooie kaartjes weer gemaakt!
Groetjes Boukje.

marian zei

Ze zijn alle3 super leuk, en ook goed aangepast voor de gebeurtenissen. erg luek.
Groetjes Marian

Miranda zei

Ik vind ze allemaal super leuk!!! Erg leuk gedaan!

Fijne dag!

Kiki zei

ze zijn allemaal super leuk en de 1e heb ik mogen ontvangen en ben ik super blij mee!

M@rjan zei

Vind ze alle drie prachtig, ieder met een eigen uitstraling.

Chantal zei

Je bent in ieder geval nu ook al goed bezig geweest! Hoewel ze alledrie heel verschillend zijn, vind ik ze eigenlijk allemaal even leuk ;-)
Groetjes,
Chantal

José zei

Ik vind ze alledrie echt prachtig Brenda! Supermooi. Ik ben heel benieuwd hoe je het woord "zwanger" hebt gestanst. Vind de letters erg mooi.

Wilma zei

O zo mooie/leuke kaarten!!

loes de groot zei

super gave kaartjes : ) met de vuurtoren is mijn favoriet super leuk