woensdag 9 mei 2012

Kaartendoosje

Afgelopen weekend een dagje wezen croppen bij Anneke in Eext. Was uiteraard weer heel gezellig met nog 20 andere scrapsters uit noord-Nederland :) Nog aardig produktief geweest trouwens, heb het kaartendoosje (workshopje wat Anneke had gevonden op het www) af en nog 2 kaartjes erbij gemaakt.

Dit is m geworden:









En dit is de binnenkant:



Met een paar kaartjes er in:














Het papier wat ik gebruikt heb is van The Paper Studio "Rue de Fleur". Voor de rand bovenaan randpons "doily lace" van Martha Stewart, voor het handvat nestabilities en voor de sluiting een stuk bruin organzalint. Verder(voor de kaartjes) wat minilapha's van October Afternoon, jutetouw, bedeltje, lint, plakpareltjes en tenslotte wat inkt (vintage photo van Tim H.) voor de randjes.

Dit was het weer!  Bedankt voor het kijken&de groetjes,

Brenda  : )





13 opmerkingen:

jannekevanveen zei

ziet er allemaal mooi uit gr janneke

Thamar, zei

hoi hoi
jij hebt ook niet stil gezeten. hebben jullie ook vakantie wij volgende week. ik weet niet of ik er blij mee moet zijn met al die troep thuis.
Ja leuk he cmf ik moest me wel aan van alles houden en dat is wel jammer. maar goed, ik vond het leuk om mee te doen. fijne avond
gr Thamar

José zei

Wat een ontzettend mooi tasje/doosje. Heel gaaf model en wat een mooi papier! Enig om het open te doen en dan een doosje aan te treffen. Mooi kaartje zit er bij. Ik hou deze in gedachte om ook een keert te maken!

Boukje zei

Mooi geworden Brenda! Mooi papier gebruikt en al twee mooie kaartjes gemaakt, wat goed zeg!
Groetjes Boukje.

Jacquelien zei

Die is mooi geworden!! Het papier is ook erg mooi. En ook nog 2 kaartjes, goed bezig;-)

Wiebine zei

Prachtig is hij geworden zeg en ook al een paar kaarten om erin te doen. Ik vond het gezellig om bij je te zitten,
groetjes,
Wiebine

Lean zei

Je bent zeker lekker bezig geweest gaaf hoor!
groetjes,Lean

M@rjan zei

MOOI!! Zeker productief geweest zeg!

Groetjes, Marjan

Manon zei

wow geweldig! erg mooie dingen!
Groetjes Manon

Miranda zei

Klinkt helemaal gezellig, en dan ook nog zoveel mooie creaties gemaakt!!! super leuk!!

Fijne dag!

Miranda zei

Klinkt helemaal gezellig, en dan ook nog zoveel mooie creaties gemaakt!!! super leuk!!

Fijne dag!

Gerdine zei

Leuk!! Mooie vorm heeft het doosje zeg en natuurlijk een prima papierkeuze! Leuk om met zoveel mensen samen te scrappen. 't Zal vast een gekakel geweest zijn ;)

marian zei

Een super leuk idee zeg, heel mooi papier heb je gebruikt, en de kaartjes erbij dat maakt het tot een heel mooi gheel.
Groetjes Marian