vrijdag 11 mei 2012

Layout en een kaartje

Vorige week zaterdag was het natuurlijk National Scrapbooking Day en Marieke had op het Scrapfever  forum heel veel verschillende & superleuke uitdagingen bedacht. De eerste was een kleurenuitdaging met , hoe kan het ook anders op bevrijdingsdag, de kleuren van de nederlandse vlag. Ik heb er een LO mee gemaakt: met de sketch van een andere uitdaging: (klik op de foto om m groter te bekijken;) ) Op de foto staat mijn kleine nichtje die toen net een paar uur oud was.





en close-up:











Gebruikte materialen:
cardstock, dessinpapier van Rosa Dotje en Créa Motion, wit kant, vlinderponsjes, zelfgemaakte bloem van wit kant &een geruite brad, witte gelpen, roodwit twine, chipboard van ?, letterstickers voor de titel, rub-ons van October Afternoon, nietjes, hartjes, scallop stans, datumstempel, inkt.



Vanavond nog een kaartje gemaakt met ook 2 gecombineerde uitdagingen van Marieke. Het was een zogenaamd "recept" met bepaalde ingrediënten voor een kaart én een kaartsketch met daarbijbehorende kleurenuitdaging. (2 kleuren roze& limegroen)









Wat heb ik gebruikt?
cardstock, 3 verschillende soorten dessinpapier ( My Mind's Eye(2x) en Pink Paislee) , lintje, 2 knopen, verschillende bloemen, stempeltje, randpons, scallop & cirkelstans, roze gelpen, inkt, draad voor door de knopen.


Dit was het weer :D

Bedankt voor het kijken en alvast een heel goed weekend gewenst!!

Groetjes,Brenda

17 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt zeg en helemaal super !!
groetjes,
Wiebine

Cornelie zei

Ik schrijf het al bij meer blogs, maar ik mis een heleboel in mn leeslijst. Zo ook jij!! Potdorie, zie dat ik heel veel moois heb gemist!! en ik kom hier zo graag!
Deze post is ook weer zo mooi! Prachtige LO!! Echt super, en wat een mooie kaart!
Groetjes Cornelie

José zei

Prachtig LO Brenda. Mooie details zoals de kanten bloem, de geschreven tekst bovenaan, etc.
Je kaart vind ik ook top. Ik vind die vlagvormen zo gaaf. Je ziet ze veel, echt een hele hippe vorm. Leuk!

Boukje zei

Mooie layout in die kleuren en je kaart is ook super!
Groetjes Boukje.

Els zei

De layout vind ik zo mooi en dat in deze kleuren vind ik prachtig en al die leuke details zijn super leuk. Ook de kaart is weer prachtig.
Fijne weekeinde

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Brenda!
Groeten annemarie

M@rjan zei

Wat maakt je toch mooie dingen! Prachtige LO!! Mij viel oom de bloem en het handgeschreven tekstje op, maar ook de verwerking van de lintjes. Je kaart is ook heel erg mooi!

Groetjes, Marjan

Wendy zei

Wat een prachtige layout
En je kaartje is ook erg mooi

Groetjes Wendy

Gerdine zei

Dat kanten bloemetje is mooi!! Rood-Wit-Blauw blijft een mooie kleurencombi en heerlijk Hollands. Hou je de LO zelf of gaat ie naar je nichtje toe. Kaartje is ook mooi. Vrolijke kleurencombi en mooie papiertjes! Fijn weekend!

Thamar, zei

hoi hoi
wat een geweldige lo heb je gemaakt het ziet er echt super uit. geweldige kleuren echt gaaf. En je kaartje mag er natuurlijk ook echt zijn. Je bent er maar weer druk mee. Ik zit nu effie op zolder ik kan henk nu toch niet helpen. William roept of ik met hem de transformers ga kijken joepie nee hoor wel gezellig zo samen.
fijn weekend
gr Thaam

Juisie zei

Beiden weer prachtig! Grappig, het papier van de bovenste LO heb ik ook, een van mijn eerste zelfgekochte designpapier waarvan ik nog een klein restje heb liggen. Als ik het nu weer zie blijft het toch wel heel erg mooi. De populaire Hollandse kleuren maar dan wel wat subtieler door het patroon. De LO is super. De kaart ook, mooi die grote strik! groetjes Joyce

Anja (scrappie) zei

Prachtige layout een hele mooie kleurencombinatie en je kaartje is ook heel erg leuk.

Lin zei

wauwwwww heel erg mooie dingen heb je gemaakt zeg. Mooie foto van je nichtje

Lean zei

Een hele mooie lo gave kleuren ook en een lief kaartje.
groetjes,Lean

Chantal zei

Wat leuk om eens een keer een baby lay-out te zien in andere kleuren dan blauw en roze (hoewel dat natuurlijk ook heel leuk kan zijn...), je kaartjes zijn ook erg leuk!
Groetjes,
Chantal

Scraplijn zei

Supermooie lay out heb je gemaakt zeg!!! Toch leuk dat rwb.
En je kaartje is erg lief!

ScrappyDoo zei

Die LO is om op te eten! En die kaart, leuk! zo fleurig en vrolijk!